Πωλείται έφηβος δεινόσαυρος

Rob Stothard/Getty Images/Europe Getty Images/Ideal Images

Είναι 150 - 155 εκατ. χρόνων. Ο πρώτος δεινόσαυρος του είδους του που ανακαλύπτεται σε τόσο καλή κατάσταση.Αλλά πόσο αξίζει ένας...έφηβος δεινόσαυρος ως απολίθωμα ;

Θα το βρουν και αυτό οι παλαιοντολόγοι, οι οποίοι την Τετάρτη θα βάλουν κάτω από τα εργαλεία τους τον σπάνιο "νεαρό" αλλόσαυρο. Το 9 ποδιών σαρκοφάγο βρέθηκε στο Γουαϊόμινγκ και πήρε το παρατσούκλι "Νεαρός Αλ". Πρόκειται για τον μόλις δεύτερο αλλόσαυρο αυτής της ηλικίας που έχει βρεθεί ποτέ.

"Είναι πολύ συναρπαστική μα συγχρόνως και νευρική στιγμή για εμάς", λέει στο CNN ο Ρούπερτ Βερφ (Rupert Werff), διευθυντής στον οίκο δημοπρασιών Summers Place.

"Ο πρώτος αλλόσαυρος ήταν απλά μερικά κόκκαλα και τρία πλευρά, οπότε ετούτος εδώ είναι μακράν το πιο σημαντικό εύρημα".

Πηγή: Rob Stothard/Getty Images/Europe Getty Images/Ideal Image

Ο "Νεαρός Αλ" ανακαλύφθηκε από έναν επαγγελματία κυνηγό απολιθωμάτων, ο οποίος ζήτησε να παραμείνει ανώνυμος. Η ανακάλυψη έγινε στην περιοχή Morrisson, ένα πλούσιο σε απολιθώματα μέρος.

Παρά όμως την υψηλή τιμή που πιθανολογείται πως θα "πιάσει" το απολίθωμα, ο ανώνυμος ιδιοκτήτης μάλλον δεν θα κερδίσει πολλά. Διότι, όπως είπε ο Βερφ, "Η ανασκαφή δεινοσαύρων είναι αρκετά ακριβή δουλειά. Η συγκεκριμένη ίσως και να χρειάστηκε μία μεγάλη ομάδα και μέχρι τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί. Δεν είναι κάτι που πρέπει να κάνεις εάν θες να αποκομίσεις οικονομικά οφέλη".

Πηγή: Rob Stothard/Getty Images/Europe Getty Images/Ideal Image

Στη δημοπρασία στο Σάσεξ, στην νότια Αγγλία, περιλαμβάνει μεγάλο αβγό πτηνού, μάλλινο κρανίο μαμούθ και ουρά στεγόσαυρου.

Πηγή Rob Stothard/Getty Images/Europe Getty Images/Ideal Image