ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

MarTech 2017: Διεθνείς Ομιλίες με πηγή την Martech Λονδίνου & τρία θεματικά πάνελ

MarTech 2017: Διεθνείς Ομιλίες με πηγή την Martech Λονδίνου & τρία θεματικά πάνελ

Πως βλέπουν το Cocktail Mix Marketing & Τεχνολογίας οι Shell, Lafarge, ΟΠΑΠ, Eurobank, Εθνική Τράπεζα, Media Saturn, Cosmote, WIND, AB Βασιλόπουλος, Χρυσή Ευκαιρία, Unicredit, Luxesoft και πολλά άλλα Brands στο σύγχρονο περιβάλλον του Marketing Now: Shaken not Stirred

Με τον σύγχρονο καταναλωτή να αναδεικνύεται σε κυρίαρχο του marketing «παιχνιδιού» και τις νέες marketing τεχνολογίες να δίνουν απεριόριστες δυνατότητες στους marketers να «αποκρυπτογραφήσουν» και να επηρεάσουν το ταξίδι του, το MarTech, αναδεικνύεται στο νέο mega-trend. Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, senior στελέχη μεγάλων brands κάθονται στο ίδιο τραπέζι για να συζητήσουν σχετικά με τη νέα αυτή τάση που αλλάζει ριζικά το marketing. Διοργανωτής του συνεδρίου είναι το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications.

Το Marketing συναντά την Τεχνολογία στο πρώτο συνέδριο με θέμα το Mar(keting)Tech(nology) στην Ελλάδα.

«It’s an algorithmic world: how technology changes the marketing industry, and who wins its future» by Daniel Knapp, Senior Director, Advertising, IHS

Ο Daniel αποτυπώνει με αιρετικό τρόπο την παρούσα κατάσταση, παρουσιάζοντας δυνατότητες που ξεπερνούν μια διαφημιστική εκστρατεία.

«From Beautifying Marketing to Revenue Marketing. The MarTech Way» by Piotr Golczyk, Marketing Operations Director, Luxoft

Ο Piotr θα εστιάσει στο case study του marketing μετασχηματισμού της Luxoft, με κύρια ενασχόληση στις αγορές της αυτοκινητοβιομηχανίας και του finance.

«Empowering marketing operations with marketing automation.» by Ceri Jones, Marketing Executive Leader, Basware

Το Performance ή Data Driven Marketing προβλέπει την αποτελεσματικότητα βασισμένη σε στοιχεία, νούμερα και σημαντικά δεδομένα καταναλωτών και πελατών, ενώ αλλάζει τους ρόλους για τους σύγχρονους marketers. Ποιες είναι οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις σήμερα;

Τα 3 θεματικά πάνελ του συνεδρίου

"Τα μεγάλα ελληνικά brands σε ανοιχτό διάλογο για τις προκλήσεις του digital business transformation"

Oι νέες δυνατότητες του MarTech μπαίνουν στο μικροσκόπιο. Στο πάνελ θα συζητηθούν οι προκλήσεις που αφορούν στην υιοθέτηση τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, οι εκτιμήσεις για τις εξελίξεις στο χώρο του marketing, technology και των consumer data στην επόμενη διετία, ο ρόλος του CMO στο digital transformation κ.α.

Στο πάνελ συμμετέχουν καταξιωμένοι Marketers όπως:

- Ελευθέριος Γιαννακουδάκης, Marketing Manager, Shell Greece (Coral S.A.)

- Σόνια Δήμογλη, General Manager Marketing, LafargeHolcim

- Wilhelm Rabitsch, Multichannel Excellence Project Coordinator, Media Saturn Hellas

- Βιργινία Σώκου, Director Digital Presence, Eurobank

Το πάνελ συντονίζει ο Παντελής Κονταξάκης, CEO Ομίλου Εταιρειών Χρυσής Ευκαιρίας.

“Data, Consumer Stories & Journeys: The challenge continuum from adtech to martech”

Τα data γίνονται ακόμα σημαντικότερα και τα εργαλεία άντλησης και επεξεργασίας τους αυξάνονται εκθετικά. Στο πάνελ αυτό θα συζητηθούν πρακτικές AdTech to MarTech transformation και θέματα σύνθεσης διαφημιστικών, εμπορικών και marketing δεδομένων από πολλές πηγές.

Συμμετέχουν στο πάνελ ειδικοί του digital media, όπως:

- Οδυσσέας Ντότσικας, Founder and Managing Partner, ThinkDigital Group (TDG), TailWind EMEA

- Δημήτρης Μανιάτης, Head, Reprise Media Athens, IPG Mediabrands

Συντονίζει ο Κωνσταντίνος Καμάρας.

“Customer Intelligence & Tech solutions: Μεγάλα ελληνικά brands συζητούν για τις προκλήσεις του martech”

Πώς τα μεγάλα brands πλαισιώνουν τα marketing operations με τεχνολογία και data; Πως βλέπουν το παρόν και το μέλλον, ποια είναι τα άμεσα σχέδιά τους; Είναι το CRM και τα web analytics οι μόνες λύσεις;

Στο πάνελ αυτό συμμετέχουν data και customer intelligence experts, όπως:

- Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business & Loyalty Insights Manager, AB Βασιλόπουλος

- Ηλίας Κυριακόπουλος, Head of Business Customer Value Management, Wind Hellas

- Στέλιος Μαντάς, Customer Analytics & CRM Manager, National Bank of Greece

-Πάνος Μπάσιος, Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics, ΟΠΑΠ

- Ιωάννης Τσίληρας, Consumer CRM & Channel Mgt Director, COSMOTE

Την συζήτηση συντονίζει o Χρήστος Παπανδρόπουλος, CMO στην Cloudbiz.

Benefits για τους συμμετέχοντες στο MarTech 2017

  • Ενημέρωση και νέες εφαρμόσιμες για το marketing ιδέες από B2C & B2B case studies που θα παρουσιαστούν
  • Παραδείγματα υλοποίησης υιοθέτησης τεχνολογίας στο marketing operations
  • Αναγνώριση προτεραιοτήτων επιχειρηματικών επενδύσεων στον τομέα της τεχνολογίας
  • Παραδείγματα υλοποίησης marketing καμπανιών για την αποτελεσματική προώθηση σε κοινά -στόχους με τη χρήση data και τεχνολογίας
  • Εξοικείωση με έννοιες και ορολογίες του διεθνούς περιβάλλοντος marketing, digital, sales
  • Οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις λύσεις που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να προσαρμόσουν στοιχεία από επιτυχημένες πρακτικές στη δική τους δραστηριότητα.

Μεγάλος Χορηγός του MarTech 2017 είναι η CLOUDBIZ. Το συνέδριο υποστηρίζουν οι εταιρείες ContactPigeon, forward jam και SiEBEN.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της ΕΔΕΕ και του ΣΔΕ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ