TECH

Θέμα DNA η κατανάλωση του καφέ

Ένας καφές το πρωί και τέλος ή ένα ποτήρι διαρκώς γεμάτο μέχρι το απόγευμα; Κάποιοι δεν σταματούν να πίνουν, άλλοι δεν πίνουν καθόλου. Ο τρόπος που καταναλώνουμε τον καφέ διαφέρει, όμως μία νέα επιστημονική έρευνα διαπιστώνει ότι το ζήτημα του καφέ το έχουμε στο ...DNA μας.

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου ανακάλυψαν ότι το γονίδιο που αποκαλείται PDSS2 μπορεί να είναι υπεύθυνο για τις προτιμήσεις που έχουμε στην κατανάλωση του καφέ. Σύμφωνα με την έρευνα, εκείνοι που διαθέτουν το γονίδιο πίνουν λιγότερο από αυτούς που δεν το έχουν.

Όπως ανέφερε στο περιοδικό Time ο επιστήμονας της γενετικής, Nicola Pirastu, «η υπόθεση που εξετάζουμε είναι αν οι άνθρωποι που διαθέτουν το PDSS2 μεταβολίζουν την καφεϊνη με βραδύτερο ρυθμό από αυτούς που δεν το διαθέτουν και για αυτό πίνουν και λιγότερο καφέ».

Η επιστημονική ομάδα εξέτασε το DNA 370 ανθρώπων που ζουν σε ένα μικρό χωριό της βορειοανατολικής Ιταλίας για να καταλήξουν στα συμπεράσματα των ερευνών τους, σύμφωνα με τον ιστότοπο Sciencealert.com. Κατόπιν, χρησιμοποίησαν τις ίδιες ερευνητικές μεθόδους σε δείγμα 1.731 Ολλανδών για να καταλήξουν σε παρόμοια συμπεράσματα.