ΕΛΛΑΔΑ

Αναλογικό σύστημα πληρωμής διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2017

Αναλογικό σύστημα πληρωμής διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2017

Αναλογικό σύστημα πληρωμής διοδίων θα εφαρμοστεί στην "Ολυμπία" οδό μετά τον Μάρτιο του 2017, όποτε και προβλέπεται να παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών-Κορίνθου, δήλωσε σήμερα στην Πάτρα ο γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες.

Όπως μεταφέρει το ΑΠΕ ο κ. Δέδες ανέφερε στη συνέχεια πως «οι τελικές συμφωνίες με τους παραχωρησιούχους προβλέπουν την εφαρμογή ενός μεικτού συστήματος, ώστε να υπάρξει δίκαιη κατανομή των τελών των διοδίων, αλλά και διευκολύνσεις, σαν και αυτές που εφαρμόστηκαν στην συμφωνία που κάναμε στον "Μωρέα"».

Δηλαδή, όπως ανέφερε ο Γιώργος Δέδες «δωρεάν μετακινήσεις των ατόμων με ειδικές ανάγκες και άλλα μεγάλα εκπτωτικά πακέτα για αυτούς που μετακινούνται σε καθημερινή βάση για να πάνε στη δουλειά τους, καθώς και κλιμακωτές εκπτώσεις, ανάλογα με τον αριθμό διελεύσεων».

Σε αυτό το σημείο ο Γιώργος Δέδες τόνισε ότι «οι συμφωνίες που επιτυγχάνουμε με τους παραχωρησιούχους, θα είναι ικανοποιητικές για τους πολίτες και την κοινωνία».

Όσον αφορά στα έργα που πραγματοποιούνται στην εθνική οδό Πατρών-Κορίνθου, ο γραμματέας Υποδομών είπε ότι «βρισκόμαστε στην αιχμή μιας μεγάλης προσπάθειας που γίνεται για την έγκαιρη παράδοση του αυτοκινητόδρομου», προσθέτοντας ότι «ο Μάρτιος του 2017 είναι μία πιεστική, αλλά εφικτή ημερομηνία για την παράδοση των μεγάλων έργων».

«Αυτή τη στιγμή έχουμε σαν δεδομένο», συνέχισε ο Γιώργος Δέδες, ότι «οι κατασκευαστές, οι παραχωρησιούχοι και το υπουργείο Υποδομών, έχουμε συμφωνήσει και γραπτώς σε εφικτά χρονοδιαγράμματα, που μέσω διαδικασιών εντατικοποίησης των εργασιών, θα μας οδηγήσουν στην παράδοση και της "Ολυμπίας" οδού και της "Ιονίας" οδού τον Μάρτιο του 2017, ώστε η χώρα να αποφύγει τα πρόστιμα και τις επιστροφές των ενισχύσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση». Και κυρίως, όπως υπογράμμισε, «να πάψει η ταλαιπωρία των πολιτών, που τόσα χρόνια υφίστανται τις αρνητικές συνέπειες αυτών των έργων».

Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα, τόνισε ότι είναι εφικτό, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο, ενώ σχετικά με την χρηματοδοτική ροή, είπε ότι «είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της κατασκευής αυτών των έργων, που το Δημόσιο δεν χρωστάει ούτε ένα λεπτό του ευρώ στους παραχωρησιούχους και στους κατασκευαστές».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ