Φέρετρο και κηδειόχαρτα στην ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου για το ασφαλιστικό (pics)
Στην ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών για το νέο ασφαλιστικό/φορολογικό νόμο, που πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα ξενοδοχείου, οι γιατροί βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο να διαμαρτυρηθούν.
Ποιός είναι αυτός; Έστησαν... φέρετρα έξω από την αίθουσα και κόλλησαν κηδειόχαρτα στις πόρτες ζητώντας από την επιστημονική κοινότητα να συμπαρασταθεί στο πένθος, καθώς, όπως αναγράφεται: «Ο νέος ασφαλιστικός νόμος της κυβέρνησης θανατώνει τους Έλληνες επιστήμονες».

(Πηγή: CNN Greece)

(Πηγή: CNN Greece)
Όπως επισημαίνουν οι γιατροί, με το νέο τρόπο ασφάλισης που εφαρμόστηκε από τις αρχές του 2017, έχουν ετησίως απώλεια από τα εισοδήματά τους της τάξης του 59% έως και 92%, έχοντας συνάμα και διπλή φορολογία.
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ