Φέρετρο και κηδειόχαρτα στην ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου για το ασφαλιστικό (pics)
Στην ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών για το νέο ασφαλιστικό/φορολογικό νόμο, που πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα ξενοδοχείου, οι γιατροί βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο να διαμαρτυρηθούν.
Ποιός είναι αυτός; Έστησαν... φέρετρα έξω από την αίθουσα και κόλλησαν κηδειόχαρτα στις πόρτες ζητώντας από την επιστημονική κοινότητα να συμπαρασταθεί στο πένθος, καθώς, όπως αναγράφεται: «Ο νέος ασφαλιστικός νόμος της κυβέρνησης θανατώνει τους Έλληνες επιστήμονες».

(Πηγή: CNN Greece)

(Πηγή: CNN Greece)
Όπως επισημαίνουν οι γιατροί, με το νέο τρόπο ασφάλισης που εφαρμόστηκε από τις αρχές του 2017, έχουν ετησίως απώλεια από τα εισοδήματά τους της τάξης του 59% έως και 92%, έχοντας συνάμα και διπλή φορολογία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα συντρίμμια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ