Δύο νεογέννητα εντοπίστηκαν εγκαταλελειμμένα στο Περιστέρι
Εγκαταλελειμμένα, σε ένα διαμέρισμα στην περιοχή του Περιστερίου, εντόπισαν οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης δύο αγοράκια τεσσάρων μηνών.
Ένας γείτονας που άκουγε τα παιδιά να κλαίνε ειδοποίησε την αστυνομία και λίγη ώρα αργότερα ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος, μαζί με Εισαγγελέα, άνοιξαν την πόρτα του σπιτιού και εντόπισαν τα νεογέννητα αδερφάκια.Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παίδων όπου και παραμένουν για νοσηλεία.
Λίγο αργότερα οι γονείς, ηλικίας 23 και 15, εντοπίστηκαν από την αστυνομία. Στην πρώτη τους κατάθεση δήλωσαν στους αστυνομικούς ότι πήγαν για εξετάσεις στον γιατρό και δεν θεώρησαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το να αφήσουν μόνα τους τα νεογέννητα. Εναντίον τους σχηματίστηκε δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη παίρνοντας της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03