Το μωρό που «έσπασε» την απαγόρευση γεννήσεων σε νησί της Βραζιλίας
Ένα κοριτσάκι είναι το πρώτο μωρό που γεννιέται εδώ και δώδεκα χρόνια σε ένα απομακρυσμένο νησί της Βραζιλίας, στο οποίο οι Αρχές έχουν απαγορεύσει τις… γεννήσεις.
Το μωρό γεννήθηκε στο Fernando de Noronha την Κυριακή, εκπλήσσοντας τους πάντες.
«Η μητέρα, η οποία θέλει να διατηρήσει μυστική την ταυτότητά της, μπήκε σε διαδικασία τοκετού στο σπίτι της», ανέφερε αξιωματούχος της τοπικής κυβέρνησης στην εφημερίδα O Globo. «Η οικογένεια δεν γνώριζε για την εγκυμοσύνη».
Στο Fernando de Noronha, το νησάκι που φημίζεται για την άγρια ζωή του, μένουν περίπου 3.000 άτομα. Οι γεννήσεις έχουν απαγορευτεί διότι δεν υπάρχει μαιευτήριο.
Οι ετοιμόγεννες, σύμφωνα με την Guardian, αναγκάζονται να ταξιδέψουν στην ηπειρωτική χώρα για να φέρουν στο κόσμο τα μωρά τους. Η κοντινότερη πόλη είναι 365 χιλιόμετρα μακριά.
Η μητέρα, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, δεν είχε αντιληφθεί την εγκυμοσύνη καθώς δεν παρουσίασε κανένα σύμπτωμα καθ’ όλη τη διάρκειά της.
«Την Παρασκευή πονούσα και όταν πήγα στο μπάνιο είδα κάτι να βγαίνει ανάμεσα στα πόδια του. Τότε ήρθε ο πατέρας του παιδιού και το πήρε. Ήταν ένα κοριτσάκι. Έμεινα έκπληκτη».
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48