Και οι δεινόσαυροι είχαν πρόβλημα με την… πιτυρίδα

Photo by Spencer Platt/Getty Images

Μια απρόσμενη ανακάλυψη έκαναν ερευνητές του University College Cork, που ισχυρίζονται ότι έχουν στη διάθεσή τους στοιχεία που αποδεικνύουν ότι και οι δεινόσαυροι είχαν… πιτυρίδα!

Σε έρευνά τους που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Nature την Παρασκευή, οι μελετητές αναφέρουν ότι εντοπίστηκαν απολιθωμένες νιφάδες δέρματος ανάμεσα στα πούπουλα ενός μικροράπτορα, που έζησε περίπου πριν από 125 εκατομμύρια χρόνια!

«Απ’ όσο γνωρίζω, είναι η πρώτη φορά που εντοπίζονται απολιθωμένες νιφάδες δέρματος» αναφέρει ο καθηγητής Μάικ Μπέντον, ένας εκ των συγγραφέων της επιστημονικής μελέτης.

Το γεγονός ότι οι δεινόσαυροι είχαν πιτυρίδα αποδεικνύει πως τα πλάσματα αυτά της αρχαιότητας άλλαζαν δέρμα όπως τα φίδια αλλά σιγά-σιγά, όπως τα σύγχρονα πουλιά και θηλαστικά.

Η επιστημονική ομάδα χρησιμοποίησε ένα ηλεκτρονικό μικροσκόπιο για να εξετάσει τα δείγματα από τα πούπουλα, που είχαν εντοπιστεί στην Κίνα.

«Στην αρχή μας ενδιέφερε να εξετάσουμε τα πούπουλα αλλά βλέπαμε συνέχεια μικρά λευκά πραγματάκια ανάμεσα στα πούπουλα» είπε η δρ. Maria McNamara, μιλώντας στο BBC.