ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παππάς για την τροπολογία μείωσης της φορολογίας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις από 20% στο 5%

Παππάς για την τροπολογία μείωσης της φορολογίας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις από 20% στο 5%
EUROKINISSI / Τατιάνα Μπόλαρη

Με το επιχείρημα ότι η κυβέρνηση επιθυμεί υγιείς επιχειρήσεις στο χώρο του Τύπου και την προστασία των εργαζομένων, ο Νίκος Παππάς παρουσίασε στη Βουλή την τροπολογία που προβλέπει τη μείωση της στις τηλεοπτικές διαφημίσεις από 20% στο 5%.

Η ρύθμιση που έρχεται σε συνέχεια της ψήφισης της τροπολογίας για τη «διάσωση» του ΕΔΟΕΑΠ, θα ισχύσει, όπως είπε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, από 1/4/2018 για τους τηλεοπτικούς σταθμούς που θα έχουν αδειοδοτηθεί από το ΕΣΡ.

«Το δημόσιο θα έχει πρόσθετα έσοδα από το τίμημα για τις άδειες, την εισφορά επί του τζίρου για τη διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ και αυξημένες εργοδοτικές εισφορές από αύξηση απασχόλησης στου αδειοδοτημένους σταθμούς αφού θα εργάζονται 1000 επιπλέον από τους νυν εργαζομένους», είπε και συμπλήρωσε πως ο ειδικός φόρος διαφήμισης μπορεί να χαρακτηριστεί βαρύς και υπέρμετρος και γι΄αυτό επιθυμία της πολιτείας είναι τεράστιες προσπάθειες ρύθμισης προκειμένου να υπάρχουν βιώσιμοι τηλεοπτικοί σταθμοί.

Σύμφωνα με τον Νίκο Παππά, μέσα στις επόμενες ημέρες ένας:

Συστηματικός, συμπαγής, διαυγής και ανοιχτός διάλογος» με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, πέραν των τηλεοπτικών σταθμών (συνδρομητικά, ραδιόφωνα, εφημερίδες) σε μια προσπάθεια -όπως σημείωσε- να δούμε ποια άλλα μέτρα μπορούν να ληφθούν για στήριξη του Ταμείου ώστε «να μην σκοντάφτει σε υπαρκτές οικονομικές δυσκολίες των ΜΜΕ.

Η τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για την αγορά παιγνίων, δεν είναι, ανέφερε ο κ. Παππάς, δημοσιονομικά ουδέτερη καθώς θα ωφελήσει το Δημόσιο, ούτε πολιτικά ουδέτερη καθώς διασφαλίζει 1000 θέσεις εργασίας και σώζει ΕΔΟΕΑΠ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ