Τόσκας: Ο Νίκος Κοτζιάς έχει λάβει απειλητική επιστολή
Στην αποκάλυψη ότι ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς έλαβε απειλητική επιστολή προχώρησε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή.
Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Τόσκας στην τηλεοπτική εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο υπουργός Εξωτερικών έλαβε μια επιστολής την οποία υπήρχε η απειλή «Έχουμε τρεις σφαίρες για σένα και την οικογένειά σου». Διευκρίνισε, πάντως, ότι υπάρχει μόνο επιστολή, όχι και σφαίρες.
Η επιστολή εστάλη χθες και η αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό των αποστολέων.
Ο υπουργός χαρακτήρισε «απαράδεκτη από κάθε πλευρά» την επιστολή και κάλεσε τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις να καταδικάσουν τέτοιου είδους ενέργειες, καθώς, όπως είπε, «είναι προς το εθνικό συμφέρον να υπάρχει καλύτερο κλίμα». Ο φάκελος έχει παραληφθεί από τις αρμόδιες αστυνομικές Αρχές και ερευνάται η υπόθεση.
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44