Ο Σαλμάς εξηγεί γιατί δεν υπέγραψε την πρόταση για Προανακριτική
Διευκρινίσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν υπέγραψε την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για τη διενέργεια Προανακριτικής εξέτασης κατά υπουργών της κυβέρνησης δίνει ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Μάριος Σαλμάς.
Όπως αναφέρει, δεν υπέγραψε «για λόγους προσωπικής ευαισθησίας, καθώς έχω παραπεμφθεί στην προκαταρκτική επιτροπή».
Τονίζει δε, ότι με την ουσία της πρότασης δεν έχει καμία διαφωνία.
Ολόκληρη η δήλωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας έχει ως εξής:
«Δεν υπέγραψα την πρόταση για σύσταση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, που κατατέθηκε από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας την 27/2/2018, μόνο και μόνο για λόγους προσωπικής ευαισθησίας καθώς έχω παραπεμφθεί στην προκαταρκτική επιτροπή για την διερεύνηση των τυχόν ευθυνών πολιτικών προσώπων για την υπόθεση Novartis. Με την ουσία της πρότασης δεν έχω καμία διαφωνία».
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΙΟΒΕ: Οι ευκαιρίες της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων για την ελληνική οικονομία
08:01