BREAKING NEWS
Αυτά είναι τα προβλήματα των πολιτών - Πολλά τα παράπονα για την Αχτσιόγλου
Πηγή: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Σε απολογισμό για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας kathimerinotita.gov.gr, -της νέας ιστοσελίδας του υπουργείου Επικρατείας που έχει ως στόχο «την ενδελεχή καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και πρωτίστως στην επαφή τους με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας»- προχώρησε ο υπουργός Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης.

Διαβάστε επίσης

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η αποδοχή της ιστοσελίδας ξεπέρασε και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις, καθώς, μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 - 16 Φεβρουαρίου 2017), υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.

Τη μερίδα του λέοντος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής, σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας, σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.

Παράλληλα, αναφέρεται, ότι σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. «Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης, που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο», επισημαίνεται.

Αναλυτικά, βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:

-Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: 274

-Οικονομικών: 99

-Υγείας: 89

-Εσωτερικών: 68

-Υποδομών και Μεταφορών: 55

-Περιβάλλοντος και Ενέργειας: 45

-Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 43

-Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης: 40

-Οικονομίας και Ανάπτυξης: 25

-Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: 24

-Διοικητικής Ανασυγκρότησης: 22

-Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: 19

-Μεταναστευτικής Πολιτικής: 13

-Πολιτισμού και Αθλητισμού: 6

-Εθνικής Άμυνας: 5

-Εξωτερικών: 4

-Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής: 4

-Τουρισμού: 4

Σύνολο 839

Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου Επικρατείας έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.

Υπενθυμίζονται ότι η επικοινωνία των πολιτών, η συμβολή των οποίων ζητείται για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, γίνεται μέσω της ιστοσελίδας(με την υποβολή φόρμας) και μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr, ypep.co@ypep.gr και a.flampouraris@parliament.gr, «χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας».

Υπενθυμίζεται επίσης ότι για διευκρινίσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:

210 33 85 314

210 33 85 305

210 33 85 100

Επίσης στα φαξ:

210 33 85 317

210 33 85 210

210 33 85 109

Επισημαίνεται, τέλος, ότι η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή και πως κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης και δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα πρόσληψη. Οι σχετικές αιτήσεις ενδιαφέροντος έχουν ξεπεράσει ήδη τις 230.

Newsletter ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΗ
Όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο email σας. Με την εγγραφή σας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης