Μήνυμα ΝΔ στην κυβέρνηση για τα αποθεματικά των Ταμείων
Να μην επιχειρήσει να προχωρήσει σε δήμευση των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων από την Τράπεζα της Ελλάδος προειδοποιεί η Νέα Δημοκρατία την κυβέρνηση.
Σε ανακοίνωση του το Γραφείου Τύπου της ΝΔ τονίζει πως «σύμφωνα με δημοσιεύματα, που προέρχονται από διαρροές της Κυβέρνησης, οι κ. Τσίπρας - Καμμένος ετοιμάζονται να επαναλάβουν το ίδιο καταστροφικό έργο του 2015: Εσωτερική στάση πληρωμών σε όλο τον ιδιωτικό τομέα και δήμευση των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων από την Τράπεζα της Ελλάδος."
Η ΝΔ επισημαίνει πως κάτι τέτοιο θα στραγγαλίσει την πραγματική οικονομία, θα βυθίσει τη χώρα στην ύφεση, θα οδηγήσει σε νέα μείωση συντάξεων και θα εκτοξεύσει την ανεργία.
"Η Κυβέρνηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να βάλει χέρι στα αποθεματικά των συνταξιούχων. Την προειδοποιούμε να μην το επιχειρήσει σε καμία περίπτωση» καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.
Μήνυμα 112 για τη φωτιά στη Θεσσαλονίκη: «Κλείστε πόρτες και παράθυρα»
18:34
Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Βοιωτία, Λάρισα, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη
18:30
Νεκρός Ρώσος δημοσιογράφος που είχε αποκαλύψει τη σχέση του Πούτιν με την Καμπάεβα
18:28
Προειδοποίηση της ΕΛΑΣ για απατηλό e-mail με ψευδή χρήση στοιχείων - Εμπλέκει και την Europol
18:20