Τετράμηνο λουκέτο στη Θύρα 4 των οπαδών του ΠΑΟΚ
Μετά τη Θύρα 13, ήρθε η σειρά των οργανωμένων του ΠΑΟΚ και της Θύρας 4 να τιμωρηθούν από τον Υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή για τα επεισόδια στον ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό, που οδήγησαν στην διακοπή του αγώνα.
Βέβαια έχουν περάσει 4 μήνες από τις 2 Μαρτίου, αλλά ο Υφυπουργός Αθλητισμού αποφάσισε (σύμφωνα με την δυνατότητα, που του παρέχει ο Νόμος) να μείνει κλειστή η Θύρα 4 του γηπέδου του ΠΑΟΚ από τις αρχές της σεζόν έως και την 1η Νοεμβρίου (4 μήνες). Επιπλέον η ΠΑΕ θα πληρώσει και βαρύ πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ. Ανάλογη ποινή είχε επιβληθεί και στον Παναθηναϊκό και την Θύρα 13 στο φινάλε του πρωταθλήματος.
Βέβαια η τιμωρία ισχύει για τα παιχνίδια των εγχώριων διοργανώσεων, δηλαδή, το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Αντίθετα στα ματς των προκριματικών του Champions League (και εφόσον ο ΠΑΟΚ προκριθεί σε ομίλους του Champions ή του Europa League και σε εκείνα τα παιχνίδια) οι φίλαθλοι του Δικέφαλου θα παρακολουθήσουν κανονικά τις αναμετρήσεις...
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει αντίδραση από τον ΠΑΟΚ.
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00