ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Business Stories podcast: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και πώς βελτιώνει την εμπειρία των πελατών

Δημήτρης Μαλλάς Δημήτρης Μαλλάς - CNN Greece

BUSINESS STORIES • ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 13

EY: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και πώς βελτιώνει την εμπειρία των πελατών

00.00/25:26

Το CNN Greece παρουσιάζει τα business stories, ένα podcast όπου συζητάμε με Έλληνες επιχειρηματίες το δρόμο προς την επιτυχία. Συζητάμε για τις προκλήσεις, αλλά και τις δυσκολίες. Για τις επιτυχίες, αλλά και τις αποτυχίες. Και αναζητούμε τις ιστορίες που έκαναν τη διαφορά.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ PODCAST

Spotify Google Apple

BUSINESS STORIES • ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και το πώς αποτυπώνεται στην εμπειρία των πελατών συζητούν στο νέο επεισόδιο της σειράς podcast Business Stories του CNN Greece, ο Εταίρος και Επικεφαλής του Τομέα Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών (TMT) της EY στην Ελλάδα και στον Νότιο Τομέα της περιοχής της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), Γιώργος Αποστολάκης και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Μαλλάς.

Τα κανάλια επικοινωνίας του πελάτη με την επιχείρηση ή τον οργανισμό, είναι σήμερα πολλά και η ψηφιακή εμπειρία είναι πολύ σημαντική, καθώς η τεχνολογία παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο, επισημαίνει ο κύριος Αποστολάκης. Σήμερα, η αλληλεπίδραση έχει ουσία, όταν βελτιώνει την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας μία συνεκτική, ενιαία εμπειρία πλοήγησης, πάντα σε ψηφιακό επίπεδο, που θα την αναγάγει σε premium εμπειρία, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Παράλληλα, η συζήτηση αφορά στην επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) αλλά και στις νέες τάσεις σχετικά με την εμπειρία των πελατών, μεταξύ των οποίων είναι και η Επαυξημένη/Εικονική Πραγματικότητα (AR/VR), αλλά και το Internet Of Things (IοT). Όπως επισημαίνει ο κ. Αποστολάκης, τα ψηφιακά εργαλεία συμβάλλουν ώστε οι ανάγκες του πελάτη να ικανοποιούνται με μία πιο προσωποποιημένη προσέγγιση και ο ίδιος να αισθάνεται ξεχωριστός και ότι λαμβάνει την προσοχή που του αξίζει.

Σωστή στρατηγική, ταχύτητα, διαλειτουργικότητα και ευελιξία, είναι τα σημεία – «κλειδιά» που πρέπει να διαθέτει κάθε επιχείρηση και κάθε οργανισμός στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με αυτά τα χαρακτηριστικά και με τα νέα εργαλεία που μας παραδίδει η τεχνολογία, η ψηφιακή εμπειρία των πελατών βελτιώνεται σε κάθε βαθμίδα και μορφή που μπορεί να έχει η σχέση με τον πελάτη, τονίζει ο ίδιος παρουσιάζοντας, ταυτόχρονα, όσα πρέπει να προσέχει κάθε επιχείρηση.