ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΝΗΣΟΣ - Coffee Island: Οι πιέσεις της ενεργειακής κρίσης και η νέα συνεργασία

ΝΗΣΟΣ - Coffee Island: Οι πιέσεις της ενεργειακής κρίσης και η νέα συνεργασία
Mεγάλες πιέσεις λόγω της ενεργειακής κρίσης δέχεται η μεταποίηση και η εστίαση όπως επισημάνθηκε σε εκδήλωση των εταιρειών ΝΗΣΟΣ και Coffee Island.

Εν μέσω μία πολύ δύσκολης περιόδου με το ενεργειακό κόστος και τις τιμές των πρώτων υλών να πιέζουν ασφυκτικά τις επιχειρήσεις, οι εταιρείες ΝΗΣΟΣ και Coffee Island συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, συνδυάζοντας την μπύρα με τον καφέ.

Στο πλαίσιο δημοσιογραφικής εκδήλωσης οι επικεφαλής των δύο εταιρειών αλλά και ο πρόεδρος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΑΣ - της οποίας αποτελούν μέλη- Άγις Πιστιόλας αναφέρθηκαν στις δυσμενείς συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά.

Ο κ. Πιστιόλας, ο οποίος είναι παράλληλα μέλος ΔΣ και Διευθυντής Μάρκετινγκ & Εξαγωγών Agrino, τόνισε ότι η μεταποίηση πιέζεται περισσότερο από κάθε άλλον κλάδο, καθώς βάλλεται από παντού. Σημείωσε ωστόσο ότι προσπαθούν να απορροφούν το μεγαλύτερο ποσοστό των ανατιμήσεων που δέχονται καθώς δεν είναι προς όφελος κανενός να μειώνεται η κατανάλωση.

Σε ό,τι αφορά την αγορά της μπύρας όπως επεσήμανε ο ιδιοκτήτης της ΝΗΣΟΣ, Αλέξανδρος Κουρής καταγράφεται αύξηση 70% στην τιμή της φιάλης και 45% στη βύνη που αποτελεί την πρώτη ύλης για την παρασκευή της.

Ο κ. Κουρής χαρακτήρισε ως «βόμβα» το ενεργειακό κόστος σημειώνοντας ότι οι εταιρείες είναι «ευάλωτες στη λαίλαπα της αύξησης του κόστους». Περιγράφοντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σημείωσε ότι είναι πρωτόγνωρα όσα συμβαίνουν, επισημαίνοντας ότι «έρχεται άχαρος χειμώνας» ενώ τόνισε ότι γίνονται προσπάθειες ώστε να στηριχθεί ο καταναλωτής.

Από την πλευρά του ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος αναφέρθηκε στις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην εστίαση εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι ο κλάδος δέχεται «πόλεμο».

Σημείωσε πως πρόκειται «ίσως για την πιο δύσκολη στιγμή που έχουμε ζήσει» καθώς είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα μαζί, εξέφρασε ωστόσο την εκτίμηση ότι «εάν δεν ξεφύγει τελείως η κατάσταση, κανένα κατάστημα Coffee Island δεν θα κλείσει».

Εξήγησε δε ότι η δύσκολη περίοδος, αναφορικά με την πρώτη ύλη του καφέ στον οποίο έχει καταγραφεί σημαντική άνοδος αναμένεται για την εταιρεία το β΄ εξάμηνο του 2032 οπότε και θα κληθεί να διαπραγματευτεί τα νέα συμβόλαια καθώς έως τώρα βρισκόταν σε ισχύ το προηγούμενο 3ετές.

Όσον αφορά στη συνεργασία ΝΗΣΟΣ και Coffee Island πρόκειται για την πρώτη, με στόχο την παραγωγή ενός νέου προϊόντος από πλευράς των μελών της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στην οποία συμμετέχουν συνολικά 70 ελληνικές εταιρείες.

Για το νέο προϊόν που «παντρεύει» την μπύρα με τον καφέ το οποίο παρουσίασαν οι δύο εταιρείες, όπως επισημάνθηκε χρειάστηκαν 4-5 μήνες από σύλληψη της ιδέας μέχρι την παραγωγή του, ωστόσο και οι πλευρές το «έψαχναν» για χρόνια, κάνοντας τη σχετική προεργασία.

Η τοποθέτηση του προϊόντος ξεκίνησε πιλοτικά το καλοκαίρι στα καταστήματα Coffee Island και στόχος είναι να τοποθετηθεί σε περισσότερα σημεία πώλησης ενώ υπάρχει επιθυμία και για λανσαρισμά του στο εξωτερικό. Το καλοκαίρι το προϊόν θα βρίσκεται και στην Κύπρο, προκειμένου να δοκιμαστεί και εκεί η δυναμική του. Στόχος επίσης είναι να βγουν και νέοι κωδικοί στη βάση της ιδέας, του συνδυασμού καφέ και μπύρας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ