ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Γεύσεις του Τόπου μας»: Τρία χρόνια επιτυχίας δίπλα στα παιδιά και τους παραγωγούς

«Γεύσεις του Τόπου μας»: Τρία χρόνια επιτυχίας δίπλα στα παιδιά και τους παραγωγούς

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η διοργάνωση «Γεύσεις του Τόπου μας» από την ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS. Στόχος η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών, αλλά και η υποστήριξη δημοτικών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών των ευρύτερων περιοχών όπου στήθηκε η γιορτή των «Γεύσεων». Το γεγονός ότι η διοργάνωση μετρά ήδη τρία συναπτά έτη, αποτελεί τρανή απόδειξη του οφέλους που αποφέρει τόσο στους τοπικούς παραγωγούς, αλλά και εν γένει στην κοινωνία.

Το CNN Greece βρέθηκε στο κλείσιμο της φετινής διοργάνωσης κι έτσι καταφέραμε από την πλευρά μας να διαπιστώσουμε, αλλά και να μεταφέρουμε το κλίμα που επικρατεί κάθε φορά, όταν υλοποιούνται οι «Γεύσεις του Τόπου μας», αλλά και τα οφέλη που η κοινωνία αποκομίζει από τη συγκεκριμένη ενέργεια. Γεύσεις, μυρωδιές και χαμόγελα πλημμύρισαν το χώρο. Μαγειρικές μάχες, ποδιές, οι κουτάλες σε ανάταση και εμείς να παρακολουθούμε τον ενθουσιασμό των επισκεπτών που κατέκλυσαν το χώρο!

Αξίζει να σημειωθεί πως οι συνολικοί επισκέπτες που συμμετείχαν στις εκδηλώσεις των τριών τελευταίων ετών ξεπερνούν τις 27.000, αριθμός εξαιρετικός σημαντικός καθώς όλοι οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τοπικούς παραγωγούς αλλά και τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα που παράγονται με μεγάλο μεράκι.

 OS 1188

Φέτος η μεγάλη γιορτή των τοπικών γεύσεων στήθηκε, για ακόμα μια χρονιά, στο parking των καταστημάτων ΙΚΕΑ Θεσσαλία στις 17/09, ΙΚΕΑ Ιωάννινα στις 24/09 και ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη την 1/10. Οι τοπικοί παραγωγοί είχαν τη δυνατότητα να εκθέσουν προϊόντα όπως ζυμαρικά, πίτες, γαλακτοκομικά και γλυκίσματα, ενώ ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, ως οικοδεσπότης των εκδηλώσεων, ετοίμαζε με αυτά αγνές γευστικές συνταγές και μοιραζόταν με τους παρευρισκόμενους μαγειρικά μυστικά.

3

Αυτό που εξήρε την περιέργεια των επισκεπτών ήταν η μαγειρική «Μάχη των Μασάει» που διοργανώθηκε για πρώτη χρονιά, με συντονιστή το Δημήτρη Σκαρμούτσο και “μαχόμενους” τον Γιάννη Τσιμιτσέλη με τον Λεωνίδα Καλφαγιάννη στη Λάρισα, τον Χρήστο Φερεντίνο με τον Γιώργο Λιανό στα Ιωάννινα και τον Γιώργο Καπουτζίδη με τη Σμαράγδα Καρύδη στη Θεσσαλονίκη. Ο κάθε ένας από τους παραπάνω μαζί με την ομάδα του, που προέκυψε από όσους είχαν δηλώσει συμμετοχή και κληρωθεί στο διαγωνισμό «Μάχη των Μασάει», κλήθηκαν να ετοιμάσουν την πιο γευστική παραδοσιακή συνταγή. Οι νικήτριες ομάδες έλαβαν προϊόντα κουζίνας ΙΚΕΑ ενώ όσοι έδωσαν το “παρών” στις εκδηλώσεις, μπήκαν στην κλήρωση και τρεις τυχεροί, ένας σε κάθε πόλη, κέρδισαν από μια δωροεπιταγή ΙΚΕΑ συνολικής αξίας 2.000 ευρώ.

ikea40

Εκείνο, όμως, που για ακόμη μία φορά αποδεικνύει το κοινωνικό πρόσωπο της ΙΚΕΑ, εταιρείας του Ομίλου FOURLIS, είναι πως το συνολικό ισόποσο από το 5% των εσόδων των καταστημάτων ΙΚΕΑ Θεσσαλία, ΙΚΕΑ Ιωάννινα και ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη, από τις αντίστοιχες ημέρες πραγματοποίησης των εκδηλώσεων, ενίσχυσε το ποσό που ήδη δαπανάται στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας «Σταθμοί Χαράς» για τον εξοπλισμό δημοτικών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών.

ikea71

Σε αυτό το σημείο είναι άξιο να σημειωθεί πως από τα τρία χρόνια υλοποίησης της εκδήλωσης «Γεύσεις του Τόπου μας», λόγω της παραπάνω παράλληλης δράσης, έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 50.000 ευρώ για το πρόγραμμα «Σταθμοί Χαράς», ποσό που έχει χαρίσει διάπλατα χαμόγελα στους μικρούς μας φίλους!

ikea46

Ο κ. Νίκος Υφαντίδης, περιφερειακός διευθυντής Βορείου Ελλάδος και διευθυντής καταστήματος ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη δήλωσε σχετικά με την διοργάνωση: «Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, πιστή στο ετήσιο ραντεβού της, έδωσε το “παρών”, χορηγώντας την εκδήλωση «Γεύσεις του τόπου μας», που ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία στα καταστήματα ΙΚΕΑ Θεσσαλία, ΙΚΕΑ Ιωάννινα και ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη. Όπως και τις προηγούμενες δύο χρονιές, τοπικοί παραγωγοί από τις ευρύτερες περιοχές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε με τα παραπάνω καταστήματα ΙΚΕΑ, είχαν την δυνατότητα να προβάλουν τα προϊόντα τους στο κοινό και έτσι να συμβάλουμε στην ανάδειξη της τοπικής παραγωγής» σημείωσε σχετικά. Ακόμα πρόσθεσε: «Και φέτος, στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας του Ομίλου FOURLIS, είχαμε την δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε μια παράλληλη δράση και να διαθέσουμε το ισόποσο του 5% των εσόδων των καταστημάτων ΙΚΕΑ Θεσσαλία, Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, από την αντίστοιχη ημέρα διεξαγωγής της εκδήλωσης, για την ενισχύσουμε το πρόγραμμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας “Σταθμοί Χαράς” στόχος του οποίου είναι η υποστήριξη δημοτικών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών των ευρύτερων παραπάνω περιοχών με τη μορφή επίπλων και απαραίτητων ειδών».

5
DSC 0739
DSC 0805

Τρία χρόνια επιτυχίας για τις «Γεύσεις του Τόπου μας» και η ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS σχεδιάζει ήδη τα επόμενα βήματά της, με επίκεντρο πάντοτε τον άνθρωπο, για να συνεχίσουμε να #zoumemazi!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ