ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Swiss: Η ελβετική εγγύηση στις ελληνικές πτήσεις

Swiss: Η ελβετική εγγύηση στις ελληνικές πτήσεις
CNN Greece

Εκφράζοντας την περηφάνεια του για την προσφορά της SWISS στον ελληνικό τουρισμό, ο Ιωάννης Ζωγραφάκης, περιφερειακός διευθυντής Ελλάδας, Τουρκίας και Κύπρου της ελβετικής αεροπορικής εταιρείας αναφέρθηκε στην θεαματική άνοδο επισκεπτών στη χώρα μας αλλά και των εκτιμώμενων εσόδων.

Μιλώντας για τις προσδοκίες που υπάρχουν για το φετινό καλοκαίρι, ο κ. Ζωγραφάκης, ανέφερε ότι «μέχρι τώρα οι ενδείξεις είναι αρκετά θετικές και στην αύξηση μέχρι τώρα των ξένων επισκεπτών. Το πρώτο τετράμηνο Ιανουάριο – Απρίλιο είχαμε μία αύξηση της τάξης του 1,7% σε σχέση με πέρυσι, όσον αφορά τους ξένους επισκέπτες και πάνω από 10% όσον αφορά την κίνηση των επιβατών από το εξωτερικό. Αλλά θεωρώ ότι το πιο σημαντικό είναι αυτό που βλέπουμε φέτος κι είναι η αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό, τα οποία πέρυσι είχαν αρνητικό πρόσημο. Φέτος, οι πιο μετριοπαθείς ενδείξεις όσον αφορά τα έσοδα, προβλέπουν αύξηση περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω από πέρυσι. Όσον αφορά τους επιβάτες, οι μετριοπαθείς προβλέψεις είναι για 26.000.000. Μιλάμε για μία αύξηση της τάξεως του 5%, ενώ οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις είναι πάνω από 12%, δηλαδή να φτάσουμε τα 28.000.000 ξένους επισκέπτες".

Boeing 777 300ER5

Αναφερόμενος στη συμβολή των αεροπορικών εταιρειών στον τουρισμό, ο κ. Ζωγραφάκης τόνισε ότι «αναμφισβήτητα συμβάλλουν θετικά στην αύξηση του τουρισμού. Όπου υπάρχει αεροπορική σύνδεση ιδιαίτερα στη νησιωτική Ελλάδα, έχουμε μεγάλη αύξηση του τουρισμού. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια βλέπουμε κάθε χρόνο νέες εταιρείες να επιχειρούν στην Ελλάδα και βλέπουμε και αύξηση των εταιρειών χαμηλού κόστους. Τα τελευταία χρόνια έχουμε μείωση του κόστους των εισιτηρίων. Το αεροπορικό ταξίδι αποτελεί αυτήν τη στιγμή αναλογικά το φτηνότερο μέσο μεταφοράς. Λαμβάνοντας, δε, υπόψιν τη γεωγραφική διατομή της Ελλάδας, με τα πολλά νησιά, νομίζω ότι είναι το πιο κατάλληλο μέσο για την ανάπτυξη του τουρισμού. Θα έλεγα ότι οι αεροπορικές προσφέρουν πάνω από το 80% στην ανάπτυξη του τουρισμού».

Μιλώντας για τα πλεονεκτήματα της SWISS έναντι των ανταγωνιστών της, ειδικά τους θερινούς μήνες, ο κ. Ζωγραφάκης είπε: «νομίζω ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα. Το κύριο είναι ότι πρόκειται για αεροπορική εταιρεία της Ελβετίας, μίας χώρας που διακρίνεται για την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρει, με πολιτική ουδετερότητα και ασφάλεια. Θεωρώ, επίσης, ότι το αεροδρόμιο της Ζυρίχης είναι μικρό και το πιο λειτουργικό της Ευρώπης με χρόνο ανταπόκρισης 35 λεπτά στην πτήση. Πλέον αυτού, νομίζω ότι το σημαντικό σε ένα ταξίδι, πέρα από την ασφάλεια και την άνεση είναι η συμπεριφορά της αεροπορικής εταιρείας. Η SWISS, επειδή έχει ως πρώτη προτεραιότητα τον επιβάτη προσπαθούμε να δώσουμε όλες τις καλύτερες δυνατές λύσεις για τον επιβάτη για να μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.

Σχετικά με την πολιτική των προσφορών, θα σας δώσω ένα παράδειγμα: αυτήν τη στιγμή, οι προσφορές που έχουμε για ένα ταξίδι Αθήνα – Ζυρίχη – Νέα Υόρκη μετ΄επιστροφής είναι 389 ευρώ. Ένα αντίστοιχο ταξίδι στη Γενεύη είναι 88 ευρώ κι ένα αντίστοιχο στη Ζυρίχη 105 ευρώ. Σε αυτήν την τελική τιμή είναι ελάχιστο το έσοδο της αεροπορικής εταιρείας, το μεγαλύτερο κομμάτι του κόστους είναι φόροι αεροδρομίου. Θεωρώ, όμως, ότι κάνουμε αυτές τις προσφορές για να υπάρχει το μίνιμουμ της πληρότητας πτήσης αρκετά νωρίς και να έχουμε μία καθαρή εικόνα της συμπεριφοράς του επιβάτη και πώς κινείται η αγορά. Νομίζω ότι ο υγιής ανταγωνισμός ωφελεί την ανάπτυξη του ίδιου του προϊόντος αλλά και την εξέλιξη των εταιρειών».

Παρά το δυσμενές περιβάλλον, η SWISS για το α’ τρίμηνο του 2017 κατάφερε να βελτιώσει αισθητά τα κέρδη προ φόρων και τόκων αφού πέτυχε αύξηση 67%. Που αποδίδει ο κ. Ζωγραφάκης το ευνοϊκό αποτέλεσμα και τα σημαντικά κέρδη που απορρέουν; «Βασικός παράγοντας ήταν η ανανέωση του στόλου. Αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε εν μέσω μίας επένδυσης 5 δισεκατομμυρίων σε αυτόν τον τομέα: δηλαδή 9 Boeing 777 και 30 Bombardier C Series, 100 και 300. Τα μεν Boeing έχουν 23% χαμηλότερα λειτουργικά κόστη, τα δε Bombardier 25%. Είναι ακριβώς ένα παράδειγμα για το πώς βοηθάει ο ανταγωνισμός να εξελίσσεται η αεροπορική εταιρεία και το προϊόν».

swiss kentriki

Η SWISS αποτελεί την εθνική αεροπορική εταιρεία της Ελβετίας, η οποία δραστηριοποιείται ενεργά στη χώρα μας, καθώς εδώ και 69 χρόνια συνδέει την Ελλάδα με την Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο, πραγματοποιώντας καθημερινές πτήσεις από και προς την Αθήνα, καθώς και εποχιακές πτήσεις από και προς τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο την Κέρκυρα, την Ζάκυνθο και αρκετά ακόμη ελληνικά νησιά.

Η SWISS είναι μέλος της Star Alliance, της μεγαλύτερης συμμαχίας αεροπορικών εταιρειών στον κόσμο, ενώ εδώ και χρόνια παραμένει πιστή στο όραμά της να παρέχει υπηρεσίες ποιότητας. Μαζί με τη θυγατρική της, Edelweiss Air, τη Lufthansa, την Austrian Airlines και τη Brussels Airlines αποτελούν τις αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa, ο οποίος προσφέρει απεριόριστες ταξιδιωτικές επιλογές με εναρμονισμένα δρομολόγια για μία άνετη και ξεκούραστη εμπειρία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ