ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τo Honda Vision GT προλογίζει ένα μικρό NSX με εντυπωσιακούς 410 ίππους από 2.000 κυβικά

Τo Honda Vision GT προλογίζει ένα μικρό NSX με εντυπωσιακούς 410 ίππους από 2.000 κυβικά

Οι κατασκευαστές συνηθίζουν τον τελευταίο καιρό να προλογίζουν πιθανά νέα τους μοντέλα ή πρωτότυπα με εικονικές εκδοχές τους, οι οποίες κάνουν την εμφάνισή τους σε διάφορα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Την ίδια πρακτική ακολούθησε και η Honda η οποία παρουσίασε για το Gran Turismo 6 το Vision Gran Turismo ή εν συντομία Vision GT, το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς ενδεχόμενα προλογίζει το εδώ και πολύ καιρό φημολογούμενο μικρό, διθέσιο, σπορ μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Το οποίο μπορεί να είναι από διάδοχος του θρυλικού πια S2000 έως ένα μίνι NSX, με σαφώς χαμηλότερη τιμή και να ονομάζεται ZSX.

Ενδεικτικό της σημασίας που έδωσαν οι Ιάπωνες στο Vision GT είναι αφενός το ότι η ομολογουμένως εντυπωσιακή του εμφάνισή προέκυψε μέσα από έναν άτυπο «διαγωνισμό» μεταξύ των στούντιο που έχουν ανά τον κόσμο και στον οποίο επικράτησε η πρόταση από το Los Angeles. Και αφετέρου πως για την αεροδυναμική του σχεδίαση δεν χρησιμοποιήθηκαν μόνο προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά και ένα κανονικό πρωτότυπο, σε διάσταση 1:1, σε αεροδυναμική σήραγγα.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που το συνοδεύουν το μικρό virtual σπορ Honda ζυγίζει μόλις 899 κιλά και αυτό χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων αλλά και σε έναν πρωτοποριακό πλαίσιο που έχει πατεντάρει η Honda και εκτός απροόπτου χρησιμοποιείται και εδώ.

Το πλαίσιο αποτελείται από μια κεντρική δοκό από αλουμίνιο, πάνω στην οποία στηρίζονται ο κινητήρας και η πίσω ανάρτηση που βασίζονται παράλληλα και σε ένα δικό τους υποπλαίσιο. Ένα άλλο υποπλαίσιο φιλοξενεί το σύστημα διεύθυνσης, τα πεντάλ και τα καθίσματα, ενώ αντίστοιχα είναι δομημένη και η εμπρός ανάρτηση, με αποτέλεσμα να μπορούν πολύ εύκολα να προκύψουν εκδόσεις με το τιμόνι είτε αριστερά είτε δεξιά.

Ο κινητήρας του Vision GT είναι ένας τετρακύλινδρος 2.000 κυβικών, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο, αποδίδει με τη βοήθεια turbo 410 ίππους, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και κινεί τους πίσω τροχούς. Φυσικά ο συνδυασμός των 410 ίππων με τα 899 μόλις κιλά εγγυάται εκρηκτικές επιδόσεις.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ