Με το νέο Fiesta η Ford θέλει να καλύψει όλες τις ανάγκες και όλες τις προτιμήσεις που μπορεί να έχει κανείς από ένα υπερ- μίνι της κατηγορίας B. Σε αυτή τη λογική εντάσσονται και οι εκδόσεις ST-Line και Vignale, οι οποίες είναι πλέον διαθέσιμες και στην Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης

Η ST-Line, αποτελεί την πιο σπορτίφ εκδοχή και διακρίνεται εξωτερικά από την πιο δυναμική της εμφάνιση και τις ειδικές για την περίσταση ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών. Η ίδια λογική ακολουθείται και στο εσωτερικό με το flat bottom τιμόνι, τα σπορ καθίσματα και τα πεντάλ αλουμινίου, ενώ η εκκίνηση γίνεται με start button.

Κατά τα άλλα το στυλ είναι το νεανικό και σύγχρονο του Fiesta, με την ευανάγνωστη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC 3 να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Από κει και πέρα ο εξοπλισμός ασφάλειας, υποβοήθησης, εξυπηρέτησης και διασύνδεσης είναι πλήρης, ενώ ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για το ενεργό σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας ACC (Adaptive Cruise Control) και τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλιματισμό.

Η πιο δυναμική προς το παρόν εκδοχή του νέου Fiesta έχει φυσικά και ανάλογες ρυθμίσεις στην ανάρτησή της, με αποτέλεσμα η ήδη πολύ καλή οδική συμπεριφορά του υπερ- μίνι της Ford να γίνεται, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το, ακόμα πιο ακριβής και άμεση. Το πιο σφιχτό set up κολακεύει ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά χωρίς να πρέπει να γίνουν ουσιαστικοί συμβιβασμοί σε ότι έχει σχέση με την άνεση.

Έτσι ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως την ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, τον πολύ καλό έλεγχο των κινήσεων και των κλίσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση καθώς και τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και να κινηθεί πραγματικά γρήγορα. To Fiesta ST Line είναι ένα ιδιαίτερα ευχάριστο αυτοκίνητο, ιδιαίτερα δε σε συνδυασμό με την έκδοση των 140 ίππων του καταξιωμένου 3κύλινδρου EcoBoost των 1.000 κυβικών.

Ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση έχει και η Vignale, n πολυτελής έκδοση του νέου Fiesta, και η οποία ολοκληρώνεται και εδώ από τις σπέσιαλ για αυτήν ζάντες των 17 ιντσών.

Η είσοδος στο εσωτερικό γίνεται χωρίς τη χρήση κλειδιού, μιας και το σύστημα KeyFree της Ford είναι στάνταρ. Το ίδιο ισχύει και για την εκκίνηση του κινητήρα, ενώ η upper class αίσθηση εξασφαλίζεται από τις εν μέρει δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων με τις χαρακτηριστικές ραφές, καθώς και από το δέρμα στο ταμπλό -στοιχείο που σπάνια είναι διαθέσιμο στη συγκεκριμένη κατηγορία- και τον επιλογέα ταχυτήτων. Στάνταρ είναι τόσο ο κρυφός φωτισμός όσο και η αυτόματη λειτουργία των προβολέων και των καθαριστήρων, ενώ γενικά ο εξοπλισμός είναι πλήρης από όλες τις απόψεις.

Η έκδοση Vignale είναι αποκλειστικά 5θυρη και διαθέσιμη με τις 3 εκδόσεις (100, 125 και 140 ίπποι) του 1.0 EcoBoost και την κορυφαία εκδοχή των 120 ίππων του diesel των 1.500 κυβικών. Οι τιμές της διαμορφώνονται από τις 17.396 ευρώ για τον 1.0 των 100 ίππων και από τις 19.608 ευρώ για τον πετρελαιοκινητήρα.

Το Fiesta ST Line κινείται από τις εκδόσεις των 125 και 140 ίππων του 1.0 EcoBoost -τιμή εκκίνησης οι 16.691 ευρώ- και από αυτές των 85 και 120 ίππων του 1.5 TdCi. Στην περίπτωση του diesel το κόστος διαμορφώνεται από τις 16.519 ευρώ.


Διαβάστε επίσης

Υπάρχει αγροτικό που κοστίζει 300.000 δολάρια;

Νέο Ford Fiesta: 8 Χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση και Ακόμα πιο Ανταγωνιστικά Χρηματοδοτικά Προγράμματα

Το Ford GT διαθέτει μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ από το super μαχητικό τζετ F-35

Ποια είναι η εταιρεία που κυριαρχεί στις πωλήσεις στις πιο πολλές χώρες του κόσμου;