Αν η δουλειά των σχεδιαστών κρίνεται από το πόσο ένα αυτοκίνητο τραβάει την προσοχή, τότε οι σχεδιαστές του Renault Megane πέτυχαν το στόχο τους 100%. Το νέο Renault Megane δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει απαρατήρητο, καθώς διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό και έντονη προσωπικότητα που τονίζεται ακόμα περισσότερο από επιμέρους στοιχεία της εμφάνισής του.

Διαβάστε επίσης

Όπως για παράδειγμα την εμφατική μάσκα με το μεγάλο λογότυπο της μάρκας σε πρώτο πλάνο, το οποίο πλαισιώνει η νέα εντυπωσιακή φωτεινή υπογραφή της Renault. Πρόκειται για μία ιδέα που συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την προηγμένη τεχνολογία, αφού τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα σχήματος “C” και τα πίσω -μόνιμα αναμμένα- τεχνολογίας LED Edge Light, καθιστούν το νέο Megane άμεσα αναγνωρίσιμο και εντυπωσιακά ξεχωριστό από μακριά, τόσο την ημέρα όσο και το βράδυ.

Τα εξελιγμένα φώτα του νέου Megane αποτελούν την πρώτη ένδειξη της υψηλής τεχνολογίας που ενσωματώνει. Η δεύτερη, προέρχεται από το εσωτερικό του, που βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο και παραπέμπει σε cockpit, έχοντας ως σημεία αναφοράς το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment R-Link 2.

Το συγκεκριμένο σύστημα το οποίο διαθέτει πολλές λειτουργίες ακόμα και με την πιο μικρή οθόνη αφής των 7,0 ιντσών, ενώ η κορυφαία της εκδοχή των 8,7 ιντσών είναι εργονομικά τοποθετημένη σε κάθετη διάταξη. Σε κάθε περίπτωση η οθόνη είναι το κέντρο ελέγχου τόσο για τη διασύνδεση smartphones όσο και για τα υψηλής τεχνολογίας συστήματα πλοήγησης και υποβοήθησης οδήγησης με τα οποία εξοπλίζεται το Megane.

Στην υπηρεσία της ασφάλειας οδηγού και επιβατών, το νέο Renault Megane θέτει  μεταξύ άλλων, το ACC (ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας), το AEBS (ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης), το LDW (σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας), το DW (σύστημα ειδοποίησης ασφαλούς απόστασης), το OSP με TSR (σύστημα πρόληψης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας) και το BSW (σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας).

Ο high tech εξοπλισμός ολοκληρώνεται, συνθέτοντας μια πρόταση που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα στάνταρ της κατηγορίας, με την κάμερα οπισθοπορείας, την αυτόματη εναλλαγή των μεσαίων και των μεγάλων φώτων, τους αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω καθώς και το Easy Park Assist, ένα εξαιρετικά προηγμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος που κάνει τη ζωή των οδηγών του Megane πολύ πιο εύκολη, ειδικά μέσα στην πόλη.

Φυσικά όλα τα παραπάνω συστήματα σε συνδυασμό και με το εξελιγμένο πλαίσιο με τη μεγάλη ακαμψία εξασφαλίζουν ένα κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας, που έχει πιστοποιηθεί με την κορυφαία βαθμολογία των 5 αστέρων από τον αρμόδιο οργανισμό EuroNCAP.

Ο εξοπλισμός του Megane είναι πλήρης σε όλα τα επίπεδα. Κορυφαίος στην ασφάλεια, κορυφαίος και στην άνεση καθώς και εδώ ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας του προσφέροντας μεταξύ άλλων έως και σύστημα μασάζ για όσους κάθονται στα εμπρός καθίσματα. Παράλληλα οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ιδιαίτερα άνετους χώρους που κάνουν, τόσο τις μικρές, όσο και τις μεγάλες μετακινήσεις τους απολαυστικές. Όσο για το πορτ-μπαγκάζ η ελάχιστη χωρητικότητά του είναι τα 434 λίτρα.

Τα ταξίδια με το νέο Renault Megane είναι ακόμα πιο απολαυστικά για τον οδηγό, μιας και απολαμβάνει την εξαιρετική θέση οδήγησης, την πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και τη μελετημένη εργονομία. Ταυτόχρονα, με τη βοήθεια του πρωτοποριακού συστήματος Multi-Sense μπορεί να προσαρμόσει την εμπειρία του στις εκάστοτε προσωπικές του διαθέσεις, επιλέγοντας από την απόκριση του κινητήρα και την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο EDC τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη, μέχρι το βαθμό της υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης, την ένταση και την απόχρωση του εσωτερικού φωτισμού ή τον ήχο του κινητήρα. Για το σκοπό αυτό υπάρχουν 5 διαθέσιμα προγράμματα, τα Neutral, Sport, Comfort, Perso και Eco Multi Sense. 

Το Renault Megane προσφέρει ακόμα πιο έντονη οδηγική εμπειρία και φυσικά fun to drive στις εκδόσεις GT, που διαθέτουν το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control. Το σύστημα επενεργεί στους πίσω τροχούς, ρυθμίζει τη γωνία της κλίσης τους 100 φορές το δευτερόλεπτο και εξασφαλίζει ακρίβεια στις επιταγές του οδηγού και βέβαια τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά. Οι πίσω τροχοί στρέφονται αντίθετα από τους εμπρός με ταχύτητες έως 80 χλμ./ ώρα αν έχει επιλεγεί το πρόγραμμα Sport στο Multi Sense και έως τα 60 χλμ./ ώρα με όλα τα άλλα προγράμματα, προκειμένου το Megane να αποκτά τα επιθυμητά δυναμικά χαρακτηριστικά και την ακρίβεια στη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου με μικρότερο μεταξόνιο. Στις πιο μεγάλες ταχύτητες και οι τέσσερις τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση εξασφαλίζοντας την αίσθηση ενός μοντέλου με ακόμα πιο μεγάλο μεταξόνιο, που παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα.

H υψηλή τεχνολογία είναι παρούσα και στους κινητήρες του νέου Megane, μιας και η Renault έχει εκμεταλλευτεί πλήρως την εμπειρία και την τεχνογνωσία των 40 ετών επιτυχημένης παρουσίας της στη F1, την κορυφαία έκφραση του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τόσο τα σύνολα βενζίνης όσο και αυτά του πετρελαίου διακρίνονται για την ελαστικότητά τους σχεδόν από το ρελαντί και για τη χαμηλή τους κατανάλωση. Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης στη χώρα μας αποτελείται από τον Energy 1.2 TCe με 100 ίππους και 175 Nm και κατανάλωση μόλις 4,5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα και από την ισχυρότερη εκδοχή του με 130 ίππους και 204 Nm ροπής.

Ο βασικός κινητήρας πετρελαίου είναι ένα από τους πιο επιτυχημένους παγκοσμίως, ο 1.5 dCi, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 90 και 110 ίππους και κατανάλωση η οποία ξεκινά από τα 3,4 λίτρα. Η πιο ισχυρή έκδοση των 110 ίππων συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, ενώ στο μέλλον θα υπάρξει και υβριδική του εκδοχή (Hybrid Assist). Ακόμα πιο δυνατός είναι ο 1.6 dCi των 130 ίππων, που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερες επιδόσεις χωρίς αισθητή αύξηση της κατανάλωσης.

Στην κορυφή της γκάμας του νέου Megane βρίσκονται οι εκδόσεις GT, που έχουν εξελιχθεί από τη Renault Sport, όπως άλλωστε και το εκπληκτικό RS που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης και κινείται από έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.800 κυβικών, ο οποίος κινεί και τη διθέσια σπορ Alpine A110 και για την περίσταση αποδίδει 280 ίππους.

Το RS διαθέτει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, που είναι στάνταρ και στα GT, τα οποία είναι αποκλειστικά αυτόματα και κινούνται είτε από τον bi-turbo diesel 1.6 dCi που αποδίδει 165 ίππους και 380 Nm ροπής είτε από τον κινητήρα βενζίνης 1.6 TCe με 205 ίππους.

Το νέο Renault Megane, που ξεχωρίζει με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, την υψηλή του τεχνολογία, τους εξελιγμένους του κινητήρες και το δυναμικό οδηγικό του προφίλ διατίθεται από 16.390 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και από 16.890 ευρώ για τις diesel και με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ενώ για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων είναι διαθέσιμο με προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης με επιτόκιο μόλις 3,9%.


Διαβάστε επίσης

Οχήματα μαγνητικής αιώρησης: Το μέλλον της αυτοκίνησης

To καινούργιο Renault Megane RS έχει τουλάχιστον 280 άλογα από 1.800 κυβικά

Συμφωνία γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με το Ιράν για 150.000 αυτοκίνητα

Νέο Renault Megane: Η γαλλική φινέτσα συναντά τη σύγχρονη τεχνολογία