Αυτοκίνητο: Ο κινητήρας των 1.600 κυβικών της Mercedes στη Φόρμουλα 1 έφτασε τους 1.000 ίππους

Οι ομάδες της Φόρμουλα 1 ετοιμάζονται πυρετωδώς για την επόμενη σαιζόν που θα ξεκινήσει επίσημα στις 25 Μαρτίου 2018 με το Γκραν Πρι της Αυστραλίας. Μέχρι τότε έχουν ακόμα αρκετό καιρό να βελτιώσουν τα μονοθέσιά αυτοκίνητά τους σε πολλά σημεία προκειμένου να έρθουν πιο κοντά στους στόχους τους.

Διαβάστε επίσης

Για την ομάδα της Mercedes ο στόχος είναι μάλλον προφανής: να διατηρήσει την κυριαρχία της των τελευταίων ετών. Προκειμένου βέβαια να γίνει αυτό εφικτό θα πρέπει να διατηρηθεί και η τεχνολογική της πρωτοπορία, ειδικά σε ότι αφορά τον V6 των 1.600 κυβικών και το υβριδικό σύστημα που τον συνοδεύει.

Το σύστημα πρόωσης των «Ασημένιων Βελών» κατά τη διάρκεια της περσινής σαιζόν έφτανε με άνεση τους 900 ίππους, ενώ σε αυτήν που έρχεται εξίσου άνετα θα προσεγγίζει ή και θα ξεπερνά, έστω και για λίγο, τους 1.000. «Είμαστε πολύ κοντά», δήλωσε ο Andy Cowell, υπεύθυνος εξέλιξης του κινητήρα, στο Motorsport.com, συμπληρώνοντας πως είναι βέβαιος πως αυτό θα συμβεί κάποια στιγμή.

Από τις δηλώσεις και μόνο του υπεύθυνου εξέλιξης είναι σχεδόν βέβαιο πως η απόδοση έχει ανέβει σε αυτά τα επίπεδα, ενώ η εξέλιξη αυτή ίσως και να συνοδεύεται και από μια μικρή αύξηση της θερμοδυναμικής απόδοσης του συνόλου. Η οποία κατά τη διάρκεια της περσινής σαιζόν έφτανε το 50%, τιμή εξαιρετική και η οποία είναι η υψηλότερη που έχει επιτευχθεί μέχρι στιγμής από κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πάντως πέρα από τον κινητήρα, ακριβώς για να διασφαλίσουν αυτήν την κυριαρχία που προαναφέραμε, οι μηχανικοί της Mercedes ασχολούνται ιδιαίτερα και με την αεροδυναμική του μονοθεσίου τους.


Διαβάστε επίσης

H X-Class, το αγροτικό της Mercedes, γίνεται αυτοκινούμενο τροχόσπιτο και κινητή κουζίνα

Αυτοκίνητο: Η νέα γενιά του πιο κλασικού τζιπ της Mercedes, της G-Class, πάει και πάλι παντού

Αυτοκίνητο: Αυτή η θηριώδης Mercedes ήταν το προσωπικό όχημα του Αδόλφου Χίτλερ

Αυτοκίνητο: Η κινέζικη Geely μετά τη Volvo μπαίνει και στη Mercedes