Το Golf έχει αρκετούς λόγους για να μείνει στην αυτοκινητική ιστορία. Καταρχήν είναι το μοντέλο που έσωσε τη Volkswagen από την οικονομική καταστροφή και την εξαφάνισή της από το στερέωμα σε μια περίοδο που επέμενε όχι μόνο στον ίδιο το Σκαραβαίο αλλά και στο ιδιόρρυθμο κόνσεπτ του όλα -κινητήρας και μετάδοση- πίσω.

Διαβάστε επίσης

Στη συνέχεια το Golf εξελίχθηκε στο διαχρονικό, εδώ και 40+ χρόνια best seller της Volkswagen, ενώ ο πιο σημαντικός ίσως λόγος για να μείνει στην ιστορία είναι η δημιουργία της κλάσης των GTI.

Όπως φιλάρεσκα λέει η VW το Golf GTI είναι αυτό που «εκδημοκράτισε τις επιδόσεις», δήλωση που αντικατοπτρίζει όντως την πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί στα μέσα της δεκσετίας του ΄70 που παρουσιάστηκε τα γρήγορα αυτοκίνητα ήταν πράγματι πολύ ακριβά. Το αρχέτυπο GTI ήρθε να προσφέρει επιδόσεις συνδυάζοντας κινητήρα 1.600 κυβικών και 110 ίππων -τιμή κορυφαία για τα δεδομένα της τότε εποχής- με σχετικά χαμηλό βάρος, αμάξωμα που σε μέγεθος είναι ανάλογο με αυτό του σημερινού μίνι της μάρκας του Up! και προσιτή τιμή.

Φυσικά από τότε κάθε γενιά του Golf έχει και μια έκδοση GTI, ενώ αν θέλουμε να σημειώσουμε είναι ότι η στην 3η γενιά είχε επισκιαστεί από το 6κύλινδρο VR6, ενώ επανήλθε για τα καλά στο προσκήνιο με την 5η.

Το γρήγορο Golf εξελίχθηκε σε μεγάλη επιτυχία και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου για μεγάλο χρονικό διάστημα ονομαζόταν Rabbit. Από τις ΗΠΑ προέρχονται και οι φωτογραφίες του timeline του και αυτός είναι και ο λόγος που το αρχέτυπο εμφανίζεται εδώ με κινητήρα 2.000 κυβικών και όχι με τον 1.600 που είχε στην Ευρώπη.


Διαβάστε επίσης

Το νέο VW Polo ξεκινά από τις 13.400 ευρώ και ξεχωρίζει και για τους χώρους του

To ολοκαίνουργιο VW Polo είναι μοντέρνο, ποιοτικό και ιδιαίτερα άνετο

Πόσα αυτοκίνητα έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής η Volkswagen;

Το νέο VW T-Roc είναι το Golf σε έκδοση SUV με νεανικό στυλ και βάση τα 1.000 κυβικά