To S2000 είναι ένα από τα πιο χαρισματικά μοντέλα αυτοκινήτων στην ιστορία της Ηonda και παρόλο που η διακοπή της παραγωγής του τείνει σιγά σιγά προς τη δεκαετία -κατασκευαζόταν από το 1999 έως και το 2009- εξακολουθεί να έχει φανατικούς οπαδούς και νοσταλγούς.

Διαβάστε επίσης

Οι λόγοι πρέπει να αναζητηθούν στο χαρακτηριστικό, διθέσιο και ανοιχτό αμάξωμά του, αλλά κυρίως στον τετρακύλινδρο κινητήρα του. Ο οποίος απέδιδε 240 ίππους από 2.000 κυβικά (στην πορεία υπήρχε και εκδοχή του με 2.200 κ.εκ.) -χωρίς turbo!- ανέβαινε μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. και είχε πολλά high tech χαρακτηριστικά. Φετίχ για τους οπαδούς του S2000 και ο μικρός επιλογέας του κιβωτίου του, που θύμιζε joy stick, για να θυμηθούμε και ένα άλλο δημοφιλή όρο της τότε εποχής, ενώ κινητήριοι τροχοί ήταν φυσικά οι πίσω.

Από τη στιγμή που διακόπηκε η παραγωγή του μέχρι τώρα έχουν κυκλοφορήσει διάφορες φήμες για ένα τυχόν διάδοχό του, σε συνδυασμό με αρκετά σκίτσα και φωτογραφίες υποτιθέμενων πρωτοτύπων σε δοκιμές εξέλιξης κ.λπ. Παράλληλα γινόταν λόγο πως το νέο S2000 θα μπορούσε να έχει και κάποια μορφή υβριδικής υποβοήθησης, ειδικά από τη στιγμή που η Honda διέθετε τεχνολογία και τεχνογνωσία από το σούπερ σπορ μοντέλο της, το NSX.

Δυστυχώς από όλα αυτά δεν θα συμβεί τίποτα απολύτως και οι νοσταλγοί του S2000 θα παραμείνουν απλά με την εικόνα που έχουν κατά νου, καθώς τα υπάρχοντα γίνονται όλο και πιο σπάνια εικόνα στους δρόμους μας. Τέλος στη φημολογία έβαλε ο Hayato Mori, υπεύθυνος σχεδιασμού παραγωγής της Honda στον Καναδά, με την ευκαιρία μιας ερώτησης δημοσιογράφου.

Ο Mori δεν είπε στην ουσία τίποτα διαφορετικό από το ισχύον και προφανές: οι καταναλωτές στρέφονται πλέον εμφανώς στα SUV, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ένα περιορισμένης πρακτικότητας roadster σαν το S2000. Από την άλλη ένα τέτοιο μοντέλο, ειδικά αν έχει πίσω του την ιστορία του iconic Honda, απαιτεί μεγάλο κόστος έρευνας και εξέλιξης, που πολύ δύσκολα θα αναλάβει μια αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς ουσιαστικά αντίκρισμα στη ζήτηση. Μάλιστα συνεχίζοντας ανέφερε και πως όσοι εξακολουθούν να επιζητούν υψηλές επιδόσεις και fun to drive στρέφονται σε μοντέλα όπως το Honda Civic Type-R που ταυτόχρονα είναι και πρακτικά.

Κρίμα, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και όχι μόνο για το S2000 αλλά και για όλα τα ρόουντσερ αλλά και τα κάμπριο, οι πωλήσεις των οποίων σε παγκόσμιο επίπεδο είναι στο ναδίρ. Η δημοτικότητα των SUV έχει λοιπόν και παράπλευρες απώλειες…  


Διαβάστε επίσης

Τo Honda Vision GT προλογίζει ένα μικρό NSX με εντυπωσιακούς 410 ίππους από 2.000 κυβικά

Το Honda CR-V, το No 1 SUV σε πωλήσεις παγκοσμίως, στην καλύτερη τιμή που έγινε ποτέ

Big in Japan: δείτε τα πιο σημαντικά πρωτότυπα της έκθεσης του Τόκιο

Απίστευτο αλλά το πρώτο μοντέλο της Honda ήταν το μινι ημιφορτηγό T-360