ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Downsizing στα 1.300 κυβικά για την Alfa Romeo Giulia, που θα έχει 180 ίππους;

Αυτοκίνητο: Downsizing στα 1.300 κυβικά για την Alfa Romeo Giulia, που θα έχει 180 ίππους;

Το downsizing, η παρουσίαση δηλαδή κινητήρων με μικρό κυβισμό για λόγους οικονομίας αλλά και περιορισμού των εκπομπών ρύπων, καλά κρατεί. Έτσι πριν από λίγες ημέρες ο Ιταλο- αμερικανικός όμιλος της FCA (Fiat Chrysler Automobiles) παρουσίασε τη νέα γενιά των μικρών συνόλων του.

Την οποία ονομάζει Global Small Engine, εν συντομία GSE και αποτελείται από δύο υπερ- τροφοδοτούμενα σύνολα: το Τ3 που είναι τρικύλινδρο 1.000 κυβικών με απόδοση 120 ίππων και το μεγαλύτερο Τ4. Που είναι τετρακύλινδρο με 1.300 κυβικά και δύο επίπεδα απόδοσης, στους 150 και τους 180 ίππους. Οι καινούργιοι αυτοί κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν καταρχήν στο ανανεωμένο Jeep Renegade καθώς και στο Fiat 500X που επίσης υποβλήθηκε σε facelift, ενώ φυσικά θα τοποθετηθούν και σε άλλα μοντέλα του ομίλου.

Από τα υπάρχοντα και σύμφωνα με φήμες που έχουν ήδη κυκλοφορήσει, υποψήφια για την τοποθέτηση του Τ4 των 1.300 κυβικών είναι και η Alfa Romeo Giulia. Το σπορ σεντάν που μαζί με τη Stelvio, το πρώτο SUV της μάρκας, ενσαρκώνει μέχρι στιγμής όλες τις ελπίδες της ιταλικής εταιρείας για ανάκαμψη.

H Giulia των 1.300 κυβικών θα κινείται από την έκδοση των 180 ίππων (και των 350 Nm) του συγκεκριμένου συνόλου, που μάλιστα θα εξασφαλίζει και πολύ καλές επιδόσεις. Κι αυτό γιατί λέγεται πως το 0-100 χλμ./ ώρα θα ολοκληρώνεται σε 7,1 δεύτερα και η τελική θα φτάνει τα 230 χλμ./ ώρα -νούμερα εντυπωσιακά για ένα μεγάλο, βαρύ αυτοκίνητο με κινητήρα μόλις 1.300 κυβικών, έστω και turbo.

Το κατεξοχήν ζητούμενο όμως της Alfa Romeo με αυτήν της την κίνηση, αν φυσικά υλοποιηθεί, θα είναι η ύπαρξη μιας πιο προσιτής οικονομικά εισαγωγικής έκδοσης για την Giulia. Οι τιμές της οποίας στη χώρα μας ξεκινούν από τις 39.900 ευρώ (με προωθητική ενέργεια) της βασικής diesel των 2.200 κυβικών. Αν αυτό δεν συμβεί όχι μόνο δεν θα έλθει η επιθυμητή τόνωση των πωλήσεων αλλά ενδεχόμενα να επηρεαστεί και το ίματζ του μοντέλου.

Το βέβαιο είναι πως οι νέοι κινητήρες θα βρουν θέση κάτω από το καπό τόσο της διαδόχου της Giulietta όσο και του νέου πιο μικρού SUV που περιλαμβάνει ο προγραμματισμός της μάρκας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ