ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Mercedes ανανέωσε την SLΚ, την μετονόμασε σε SLC και κατέβασε τη βάση στα 1.600 κυβικά

H Mercedes ανανέωσε την SLΚ, την μετονόμασε σε SLC και κατέβασε τη βάση στα 1.600 κυβικά
Mercedes

Παρόλο που τα ανοιχτά αυτοκίνητα δεν βρίσκονται στο ζενίθ της δημοτικότητάς τους παγκοσμίως η Mercedes επενδύει σε αυτά και ανανεώνει τη γκάμα της στη συγκεκριμένη κατηγορία. 


Στο Ντιτρόιτ και την έκθεσή που διοργανώνεται τις πρώτες μέρες της νέας χρονιάς, εκτός από την S-Class Cabriolet θα παρουσιάσει επίσημα και την SLC.Η οποία δεν είναι κάποιο καινούργιο μοντέλο, αλλά η ανανεωμένη εκδοχή της SLK, που συμπλήρωσε φέτος τα 20 χρόνια από τότε που εμφανίστηκε και έκανε αφενός τις ανοιχτές διθέσεις Mercedes πιο προσιτές και αφετέρου καθιέρωσε τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.

Η αλλαγή της επωνυμίας από SLK σε SLC εντάσσεται στη διαφοροποίηση της λογικής της ονοματοδοσίας στη γερμανικής εταιρείας, ενώ το ανανεωμένο ρόουντστερ θα αναγνωρίζεται από τη νέα μάσκα και το πιο ανάγλυφο καπό, σε συνδυασμό με καινούργιους προβολείς με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας και επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Ο τελευταίος έχει πλέον μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ακριβώς όπως και ο πίσω διαθέτει ενσωματωμένο διαχύτη, ενώ τεχνολογία LED υιοθετήθηκε και για τα πίσω φώτα.

Το εσωτερικό δείχνει πλέον πιο φρέσκο με τα καινούργια αλουμινένια διακοσμητικά, ενώ μεγάλωσαν οι οθόνες –τόσο στο ταμπλό όσο και στην κονσόλα- και άλλαξε και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου. Ως είθισται σε facelift αυτής της έκτασης και λογικής εναρμονίστηκε και ο εξοπλισμός ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης με τα τελευταία δεδομένα της μάρκας, ενώ η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή ανοιγοκλείνει μέχρι και με 40 χλμ./ ώρα. Προϋπόθεση για αυτό η έναρξη της όλης διαδικασίας να έχει γίνει με την SLC σταματημένη.

Σημαντική εξέλιξη, ειδικά για την Ελλάδα, είναι το downsizing στους κινητήρες του όμορφου διθέσιου ρόουντσερ. Έτσι η βάση του είναι πλέον τα 1.600 κυβικά, οι 156 ίπποι και τα 250 Nm της SLC 180, με τον κινητήρα να είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος turbo της Mercedes που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του μέχρι και στην Ε-Class και εξασφαλίζει εδώ μια τελική 226 χλμ./ ώρα. Ακολουθούν οι επίσης turbo SLC 200 και SLC 300 των 2.000 κυβικών με 184 και 245 ίππους αντίστοιχα, ενώ η μοναδική diesel είναι η SLC 250d, με το κλασικό πια σύνολο των 2.143 κυβικών, στην εκδοχή του των 204 ίππων.

Η top εκδοχή θα είναι η AMG SLC 43, με τον V6 bi-turbo των 3.000 κυβικών και των 367 ίππων και την ανάρτηση της SLK 55 AMG, που δεν θα έχει άμεσο διάδοχο. Από πλευράς κιβωτίων και με εξαίρεση τις SLC 180 και 200 όλες οι άλλες εκδόσεις έχουν στάνταρ το αυτόματο των 9 σχέσεων -στις βασικές διατίθεται με επιπλέον χρέωση.

Ο πωλήσεις της νέας Mercedes SLC θα ξεκινήσουν το Μάρτιο σε τιμές που δεν έχουν που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί αλλά και δεν θα διαφοροποιούνται ουσιαστικά από τις τρέχουσας της SLK.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ