ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Nέο Renault Clio: Ακόμα καλύτερο, ακόμα πιο ολοκληρωμένο

Nέο Renault Clio: Ακόμα καλύτερο, ακόμα πιο ολοκληρωμένο

To Renault Clio είναι το πιο επιτυχημένο γαλλικό μοντέλο της ιστορίας, ενώ ταυτόχρονα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του στη Ευρώπη και από τα πρώτα παγκοσμίως. Την επιτυχία του αυτή στοχεύει να συνεχίσει και η νέα εκδοσή του, που με τις στοχευμένες αλλαγές, προσθήκες και διαφοροποιήσεις της εμφανίζεται ακόμα πιο ολοκληρωμένη και πλήρης.

Οπτικά η πιο πρόσφατη έκδοση του Clio διακρίνεται από την καινούργια, πιο εντυπωσιακή μάσκα, που συνδυάζεται και με ένα μεγαλύτερο αεραγωγό στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος με τη σειρά του εξασφαλίζει μια ακόμα πιο δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση. Η εικόνα του εμπρός μέρους ολοκληρώνεται από τους καινούργιους προβολείς με τα LED φώτα ημέρας, που στις κορυφαίες εκδόσεις είναι φουλ LED. Αλλαγές υπάρχουν και στα πίσω φώτα καθώς και στο διαχύτη του πίσω προφυλακτήρα, ενώ αρκετές είναι οι διαφοροποιήσεις και στο εσωτερικό.

Εδώ οι σχεδιαστές της Renault έχουν επιλέξει εμφανώς πιο ποιοτικά υλικά, από τα πλαστικά και τις υφασμάτινες επενδύσεις μέχρι τα χρωμιωμένα διακοσμητικά και τις χρωματικές αποχρώσεις, που συνήθως χρησιμοποιούνται στα κορυφαία μοντέλα της μάρκας. Από κει και πέρα υπάρχει ένα νέας σχεδίασης τιμόνι που στις top από πλευράς εξοπλισμού εκδόσεις έχει και δερμάτινη επένδυση, καινούργιος επιλογέας ταχυτήτων, ανασχεδιασμένες επενδύσεις για τις πόρτες και ένα πιο εκτεταμένο πρόγραμμα προσωποποίησης που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να προσαρμόσουν το Clio στο προσωπικό τους γούστο. Μάλιστα, προκειμένου να μην υπάρχουν περιορισμοί, η απόχρωση του ταμπλό δεν συσχετίζεται πλέον με το χρώμα των επενδύσεων, προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία και ελευθερία επιλογών.

Οι χώροι στο εσωτερικό παραμένουν κορυφαίοι για την κατηγορία, ενώ το πορτμπαγκάζ των 443 λίτρων του Clio Sport Tourer μπορεί κάλλιστα να συγκριθεί με μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.

Ως είθισται η εμφάνιση του νέου Clio συνοδεύτηκε και από μια αναβάθμιση των συστημάτων infotainment του. Πλέον το best seller της Renault μπορεί να εξοπλιστεί με 3 διαφορετικά συστήματα, από το βασικό που είναι το έξυπνο R&Go που προσφέρει μια εύκολη διασύνδεση του smartphone του οδηγού μέχρι το top R-Link, με τα κορυφαία γραφικά και την εξαιρετική ευκολία χρήσης. Μεταξύ των λειτουργιών του R-Link περιλαμβάνονται σύστημα πλοήγησης της Tom-Tom, Bluetooth και σύνδεση 3G, αναπαραγωγή φωτογραφιών και βίντεο όταν τα αυτοκίνητο δεν κινείται, δυνατότητα σύνδεσης με το Renault R-Link Store, που παρέχει πρόσβαση σε μια σειρά από χρήσιμες εφαρμογές, καθώς και δυνατότητα ελέγχου των συστημάτων υποβοήθησης με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί το Clio.

Ενδιαφέρον στοιχείο εξοπλισμού της τελευταίας εκδοχής του γαλλικού υπερ- μίνι είναι αφενός το ειδικά εξελιγμένο ηχοσύστημα της Bose με τα 7 συνολικά ηχεία -είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας μπορεί να εξοπλιστεί με ένα high end ηχοσύστημα- και αφετέρου το σύστημα Easy Parking Assist. Το οποίο καταρχήν εντοπίζει την κατάλληλη θέση στάθμευσης και στη συνέχεια αναλαμβάνει να παρκάρει μόνο του Clio, με τον οδηγό να ασχολείται μόνο με την επιτάχυνση και επιβράδυνσή του. Ακόμα όμως και χωρίς αυτό το σύστημα η διαδικασία παρκαρίσματος έχει γίνει πλέον πολύ πιο εύκολη, με την ύπαρξη αισθητήρων και μπροστά καθώς και με την παρουσία μας κάμερας οπισθοπορείας.

Προσθήκες υπάρχουν και στη γκάμα των κινητήρων του νέου Renault Clio, η οποία συνολικά επωφελείται από τη μακρά και επιτυχημένη πορεία της Γαλλικής εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Αιχμή του δόρατος είναι και πάλι ένας από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες πετρελαίου της αγοράς, ο 1.5 dCi, σε δύο εκδόσεις με 75 και 90 ίππους, ο οποίος εκτός από την απόδοση και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ξεχωρίζει τόσο για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου όσο και για τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων του, που του εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Πλέον το Renault Clio θα κινείται και από την πιο ισχυρή έκδοση των 110 ίππων του συγκεκριμένου κινητήρα, η οποία συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων δημιουργώντας ένα ιδανικό σύνολο για όσους επιζητούν σπορ επιδόσεις, αλλά ταυτόχρονα θέλουν και χαμηλή κατανάλωση.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες βενζίνης η νέα γενιά του Clio θα κινείται και από τον turbo Energy TCe 120, ο οποίος από μόλις 1.200 κυβικά αποδίδει 120 ίππους αναδεικνύοντας ιδανικά τα χαρακτηριστικά του πλαισίου και της προσεκτικά ρυθμισμένης ανάρτησης. Τόσο ο 1.2 TCe 120, όσο και ο 1.5 dCi 90 είναι διαθέσιμοι και με το εξελιγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 6 σχέσεων που ξεχωρίζει για τις άμεσες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, διατηρώντας παράλληλα εξίσου χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου με τις εκδόσεις που χρησιμοποιούν χειροκίνητο κιβώτιο.

Οι τιμές του νέου Renault Clio ξεκινούν από τις 11.860 ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και τις 14.280 ευρώ για τις εκδόσεις diesel. Παράλληλα όλες οι εκδόσεις (Clio & Clio Sport Tourer) του νέου μοντέλου είναι διαθέσιμες με ένα νέο, ιδιαίτερα ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που επιτρέπει την απόκτηση του Clio ακόμα και χωρίς προκαταβολή, με προνομιακό επιτόκιο 6,5% και διάρκεια αποπληρωμής έως 84 μήνες.

Χάρη στο νέο πρόγραμμα, το καινούργιο Renault Clio μπορεί να αποκτηθεί με μηνιαία δόση μόλις 88 ευρώ, τιμή που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική ακόμα και με βάση τα δεδομένα μικρότερων κατηγοριών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ