ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μini Clubman: Mini στο maximum

Μini Clubman: Mini στο maximum

Μέσα στην πληθωρική και γεμάτη από τόσο ξεχωριστά μέλη οικογένεια των μοντέλων του MINI, το Clubman έμοιαζε εξ' αρχής ο εστέτ μεγάλος αδελφός. Και είναι αυτό το εκκεντρικό και εμπορικά παράτολμο μέλος της οικογένειας, που έρχεται και πάλι να αποδείξει ότι ένα ΜΙΝΙ στα 4,25 μέτρα, μπορεί χάρη στο απαράμιλλο στιλ του να παραμένει προσηλωμένο στις αρετές της μάρκας και ταυτόχρονα να ανοίγει τις -πολλές, 6 τον αριθμό!- πόρτες του σε ένα διαφορετικό αγοραστικό κοινό.

Σε ότι αφορά τις διαστάσεις, το νέο Clubman είναι κατά 27 ολόκληρα εκατοστά πιο μεγάλο από το αμέσως μεγαλύτερο MINI, το πεντάθυρο, ενώ παράλληλα είναι και 7 εκατοστά πιο φαρδύ και 1,6 εκατοστά πιο ψηλό. Παρά την εντελώς διαφορετική του φιλοσοφία, οι σχεδιαστές κατάφεραν να κρατήσουν μεγάλο μέρος της ξεχωριστής αύρας του ΜΙΝΙ.

Η νέα γενιά του Clubman αφήνει στο παρελθόν την μάλλον ακραία ιδέα της μία και μόνης πόρτας για τους πίσω επιβάτες, υιοθετώντας πλέον μια πιο συμβατική οδό, με δύο κανονικές πίσω πόρτες. Ταυτόχρονα η ευφάνταστη ιδέα της διπλής πίσω πόρτας αποδεικνύεται για άλλη μια φορά όχι μόνο αποτελεσματική σε στιλιστικό επίπεδο, αλλά και σε θέματα ουσίας, μιας και επιτρέπει την ευκολότερη πρόσβαση στον χώρο των αποσκευών. Ένας χώρος που ξεκινά από τα 360 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην θέση τους, και μπορεί να αγγίξει τα 1.250 λίτρα όταν εκμεταλλευτεί κανείς την δυνατότητά αναδίπλωσής τους σε αναλογία 40:2:40 δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για μεταφορά μεγάλων σε μήκος αντικειμένων.

Η αύξηση των διαστάσεων έχει, όπως είναι αναμενόμενο, ευεργετικά αποτελέσματα σε ότι έχει να κάνει με την ευρυχωρία του εσωτερικού. Χάρη κυρίως στο μεγαλύτερο πλάτος, αλλά και την αύξηση του μεταξονίου στα 2,67 μέτρα, υπάρχει πλέον χώρος για να μπορέσει να φιλοξενηθεί με άνεσης και 3ος επιβάτης στο πίσω κάθισμα. Παράλληλα όσοι κάθονται μπροστά απολαμβάνουν ένα πολύ άνετο και ξεχωριστό περιβάλλον, με την νέα κονσόλα να αφήνει περισσότερο χώρο κινήσεων λόγω του ανοίγματος που προέκυψε από την χρήση ηλεκτρικού χειρόφρενου.

Το ταμπλό παραμένει σε γενικές γραμμές όπως το γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα των ΜΙΝΙ, αποτελώντας ουσιαστικά μια σπονδή στο σύγχρονο desing που δύσκολα θα μπορέσει να ξεπεραστεί. Πρόκειται για την επιτομή του στιλ και της εργονομίας, με στοιχεία μοναδικά -όπως για παράδειγμα το μεγάλο κεντρικό όργανο με την ενσωματωμένη οθόνη των 8,8 ιντσών και τον εναλλασσόμενο φωτισμό- αλλά και έμφαση στην λεπτομέρεια με στόχο την επίτευξη της μέγιστης δυνατής ποιότητας κατασκευής.

Από τα στοιχεία του εξοπλισμού, ξεχωρίζουμε το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, το οποίο περιλαμβάνει τα κλασικά ABS, ASR, ESP και έξι αερόσακους από την βασική έκδοση. Την premium υπόσταση του Clubman υποστηρίζει μία μεγάλη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού με συστήματα όπως η υποβοήθηση παρκαρίσματος, το προσαρμοζόμενο Cruise Control με κάμερα, τα προαιρετικά Runflat ελαστικά, το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με Auto Brake, το σύστημα επαγρύπνησης οδηγού Driver Alert, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κ.λπ.

Σε όλα αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και το εξαιρετικό σύστημα πολυμέσων που υπάρχει και στα υπόλοιπα ΜΙΝΙ αλλά και τις μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας που προσφέρει το Clubman με συστήματα όπως το MINI Connected Ready Apps που σου επιτρέπει να κατεβάζεις εφαρμογές μέσω του κινητού ή το Calendar, το οποίο συγχρονίζεται με το smartphone και εμφανίζει όλα τα προγραμματισμένα ραντεβού στην μεγάλη οθόνη του κεντρικού οργάνου

Στα μηχανικά μέρη, υπάρχει παρούσα όλη η γκάμα των κινητήρων που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα του MΙΝΙ, με την πιο ενδιαφέρουσα επιλογή για την ελληνική αγορά έκδοση να συνδυάζεται με τον βασικό turbo κινητήρα βενζίνης του, τον τρικύλινδρο των 1.500 κυβικών και των 136 ίππων της έκδοσης Cooper. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολιτισμένο και ισορροπημένο σύνολο, αθόρυβο και ελαστικό από χαμηλά, με αρκετή δύναμη για να παρέχει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 9,1”, τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα) και όλα αυτά σε συνδυασμό με πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Η γκάμα του Clubman επεκτείνεται τόσο προς τους κινητήρες diesel -με 116, 150 και 190 ίππους στις εκδόσεις Οne των 1.500 κυβικών, Cooper και Cooper SD αντίστοιχα- όσο και στους πιο ισχυρούς κινητήρες βενζίνης των Cooper S και John Cooper Works (JCW), με 192 και 231 ίππους αντίστοιχα. Οι δύο τελευταίες εκδόσεις κυριολεκτικά απογειώνουν το πιο μεγάλο των MINI, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 6,3 δεύτερα για το JCW) και προσδίδοντας έντονα σπορ στοιχεία στα δυναμικά τους χαρακτηριστικά. Ανάλογα την έκδοση και τις προτιμήσεις του εκάστοτε αγοραστή μπορούν να εφοδιαστούν με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων ή αυτόματα, ενώ υπάρχει και η επιλογή για τετρακίνηση στην κορυφαία έκδοση John Cooper Works ΑLL4.

Οδηγώντας το μεγάλο MINI βρίσκεσαι μπροστά σε μία αληθινά ευχάριστη έκπληξη. Το σπορτίφ DNA δεν κρύβεται ούτε σ' αυτήν την έκδοση, καθιστώντας το πιο οικογενειακό MINI ένα πολύ ζωηρό και ευχάριστο αυτοκίνητο τόσο μέσα στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Οι τιμές του ΜΙΝΙ Clubman ξεκινούν από τις 22.027 ευρώ για την βασική έκδοση Οne, ενώ η αντίστοιχη έκδοση με πετρελαιοκινητήρα έχει ως βάση εκκίνησης τα 26.565 ευρώ. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι όπως και όλα τα υπόλοιπα ΜΙΝΙ έτσι και το Clubman μπορεί να προσαρμοστεί στο γούστο και τις επιθυμίες του εκάστοτε αγοραστή χάρη στο πρόγραμμα ΜΙΝΙ Υours, το οποίο επιτρέπει αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης, από τον συνδυασμό χρωμάτων του αμαξώματος μέχρι τον τύπο των επενδύσεων.

Τέλος, η ΜΙΝΙ προσφέρει το πακέτο χρηματοδότησης ALL IN MINI, με προνομιακό επιτόκιο 4,4% και δόση από €199/μήνα που περιλαμβάνει 5 χρόνια service/ 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και ασφάλιση για όλη την διάρκεια της χρηματοδότησης.

Εκτός αυτών προσφέρονται πολύ συμφέρουσες επιλογές σε προγράμματα leasing σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, τις οποίες μπορείτε να πληροφορηθείτε στη Σφακιανάκης ΑΕΒΕ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ