H BMW διευρύνει τη γκάμα των ειδικών εκδόσεων της M4 με την CS (Club Sport), που με 460 ίππους τοποθετείται πάνω από την Competition Package. Η τελευταία αποδίδει μόλις 10 ίππους λιγότερους (450), διαφορά που είναι μεν μικρή, αλλά η CS διαθέτει και έναν ακόμα πιο σπορ προσανατολισμό και στήσιμο.

Διαβάστε επίσης

Έτσι και με τη βοήθεια του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M-DCT, χρειάζεται μόλις 3,9” για το 0-100, ενώ η τελική της φτάνει τα 280 χλμ./ ώρα και δεν περιορίζεται στα 250, μιας και εδώ το Μ Driver’s Package είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Ταυτόχρονα η ανάρτησή της με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, παρόλο που υιοθετεί πολλά στοιχεία της Competition Packαge, έχει ελαφρώς διαφορετική γεωμετρία και πιο σπορ ρυθμίσεις, ενώ τα λάστιχα είναι της διάστασης 265/35 R19 μπροστά και 285/30 R20 πίσω.

Οι μηχανικοί της BMW πάντως υπέβαλαν τη M4 CS και σε δίαιτα, μιας και το βάρος της, χάρη στη χρήση πιο ελαφρών υλικών σε αρκετά σημεία του αμαξώματος, είναι μικρότερο κατά 32 κιλά. Εξοικονόμηση βάρους έγινε και σε κάποια σημεία στο εσωτερικό, ενώ ο εξοπλισμός δεν στερείται τίποτα, μιας και η CS δεν προορίζεται για αγωνιστική χρήση. Από την άλλη υπάρχουν κάποιες μικρές επεμβάσεις και λεπτομέρειες για να τονιστεί ο ελαφρώς διαφορετικός χαρακτήρας της.

Ο τελευταίος διαφαίνεται και από το γεγονός ότι είναι 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από την απλή M4 των 431 ίππων στο Nuerburgring και μόλις 10 πιο αργή από την hardcore και πολύ πιο ακριβή GTS.

Από την τελευταία προέρχονται τόσο το καπό από ανθρακονήματα, που αποτελεί το βασικό στοιχείο αναγνώρισης της CS, όσο και ο διαχύτης στο πίσω μέρος, ενώ το εμπρός σπόιλερ και η μικρή πίσω αεροτομή εμφανίζονται εδώ για πρώτη φορά.

BMW M4 CS 4a

H CS ξεχωρίζει από τις πιο απλές Μ4 και από την πίσω αεροτομή της από ανθρακόνημα. Όσο για τις επιδόσεις της το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 3,9 δευτερολέπτων και η τελική της φτάνει τα 280 χλμ./ ώρα. Πηγή: BMW

Η ΒΜW αναφέρει πως παρόλο που η CS θα κατασκευάζεται μόνο μέχρι τα μέσα του 2018 -η παραγωγή της υπολογίζεται πως δεν θα ξεπεράσει τις 3.000 μονάδες- δεν πρέπει να θεωρείται ως έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Και ας είναι και η τιμή της στη Γερμανία -φτάνει τις 116.900 ευρώ- 40.000 ευρώ πάνω από την απλή Μ4 και 30.000 από την Competition Package.


Διαβάστε επίσης

Αυτοκίνητο: H BMW ανανέωσε το i8 και πρόσθεσε και μια έκδοση Roadster

Η BMW επεκτείνει τη χρήση δύο turbo στους κινητήρες πετρελαίου της

H X2, το νέο μικρό κουπέ SUV της BMW, θα ξεκινά από τα 1.500 κυβικά

Δείτε τον τρόπο φόρτισης των ηλεκτρικών μοντέλων στο μέλλον