Αυτόματος πωλητής αυτοκινήτων ή τελικά έξυπνη λύση για πάρκινγκ;

Η γη στην Σιγκαπούρη είναι πανάκριβη και έτσι οι υπεύθυνοι της εταιρείας πώλησης αυτοκινήτων Autobahn Motors αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα show room που δεν εκτείνεται σε πλάτος αλλά σε ύψος. Προκειμένου να εκμεταλλευθούν πλήρως το χώρο που είχαν στη διάθεσή τους αλλά και για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό τους.

Διαβάστε επίσης

Έτσι λοιπόν κατασκεύασαν ένα πύργο που αποτελείται από 4 «κολώνες», με την κάθε μια από αυτές να έχει θέσεις για συνολικά 15 αυτοκίνητα, το σύνολο δηλαδή 60. Το κάθε αυτοκίνητο ανεβοκατεβαίνει αυτόματα, με τη βοήθεια ασανσέρ και υπολογιστών, και έρχεται στο ισόγειο προκειμένου ο υποψήφιος αγοραστής του να το δει από κοντά και να προσχωρήσει ή όχι στην απόκτησή του.

Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που εκτίθενται στο «μεγαλύτερο αυτόματο πωλητή αυτοκινήτων του κόσμου», όπως φιλάρεσκα αναφέρει η Autobahn Motors, είναι φυσικά super cars -άλλωστε η Σιγκαπούρη είναι μια πολύ καλή αγορά για ακριβά μοντέλα. Υπάρχουν όμως και πιο προσιτά, αλλά πάντα ιδιαίτερα.

Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που η «βιτρίνα» μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων έχει τη μορφή πύργου. Πρώτη το είχε εφαρμόσει η smart στο ξεκίνημά της, προβάλλοντας πέρα από το πρωτοποριακό για την εποχή του fortwo -μιλάμε για πριν από 20 χρόνια- και τον αντίστοιχα πρωτοποριακό τρόπο παρουσίασης και διάθεσής του.

Κατεβαίνοντας την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας προς Αθήνα μπορείτε να δείτε τη μικρότερη εκδοχή του πύργου της smart, στο ύψος της Νεάς Κηφισίας, έξω από τις εγκαταστάσεις του πρώην «Λαϊνόπουλου». Στην πορεία η smart εγκατέλειψε τον πύργο, λόγω του υπερβολικά μεγάλου κόστους του, που πιθανότατα δεν ήταν ανάλογο με την αποτελεσματικότητά του.

Πάντως και οι υπεύθυνοι της Autobahn Motors φαίνεται πως έχουν το παράδειγμα της smart υπόψη τους, μιας και δήλωσαν πως ο δικός τους πύργος μπορεί να χρησιμοποιηθεί πέρα από την πώληση και για την αυτοματοποιημένη στάθμευση αυτοκινήτων...

SMART TOWER

H πρώτη γενιά του Smart πουλιόταν αρχικά μέσω των smart towers. Ο υποψήφιος αγοραστής πήγαινε και διάλεγε άμεσα το αυτοκίνητο που του άρεσε, από όσο υπήρχαν στον πύργο. Η ιδέα στην πορεία εγκαταλείφθηκε. Πηγή: Smart 


Διαβάστε επίσης

Η Nissan ανανέωσε τα επιτυχημένα SUV της, τα Qashqai και X-Trail (pics)

Με το ιδιαίτερο Vision E Concept η Skoda προλογίζει τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση

Το καινούργιο Suzuki Swift Sport είναι δυνατό (140 ίπποι) και ελαφρύ (970 κιλά)

To νέο Audi RS5 των 450 ίππων είναι ο βασιλιάς της απόκρυψης