BREAKING NEWS

Η Renault συνεχίζει την επιτυχημένη της παράδοση στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων με το νέο Renault Megane, ένα μοντέλο που εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά τόσο με την αισθητική του όσο και με την τεχνολογική του υπεροχή.

Διαβάστε επίσης

Σχεδιασμός που προκαλεί τα βλέμματα

Το νέο Renault Megane είναι μοντέρνο και δυναμικό, με την εμφατική μάσκα να αναδεικνύει τον στιβαρό του χαρακτήρα αλλά και μια ξεκάθαρη σχεδιαστική ταυτότητα, στοιχείο που αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό όλων των νέων Renault. Σε αυτό συμβάλλει και η ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή, η οποία είναι διακριτή ημέρα και νύχτα, στοιχείο που προβάλει με έναν εμφατικό τρόπο και τον τεχνολογικά προηγμένο χαρακτήρα του μοντέλου.

Μπροστά η φωτεινή υπογραφή προσδιορίζεται από τα LED σχήματος «C» με τρισδιάστατο εφέ, ενώ αντίστοιχα τα πίσω φώτα LED με τεχνολογία Edge Light είναι μόνιμα αναμμένα δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό σύνολο που εξασφαλίζει ότι το νέο Megane θα τραβήξει την προσοχή απ’ όποια γωνία και να το δει κανείς.

Τεχνολογία αιχμής

Η ιδιαίτερα σύγχρονη και ποιοτική καμπίνα του νέου Megane είναι σχεδιασμένη σαν ένα cockpit όπου κυριαρχεί το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα. Εκεί φιλοξενείται και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος infotainment και πλοήγησης R-Link 2, η οποία με μέγεθος 8,7 εντυπωσιάζει σε εμφάνιση, δυνατότητες, αλλά και λειτουργικότητα.

Ακόμα και στις εκδόσεις με την πιο μικρή οθόνη αφής των 7 ιντσών, το R-Link 2 ξεδιπλώνει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, ενώ σε κάθε περίπτωση αποτελεί και το κέντρο ελέγχου των high tech συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης με τα οποία είναι διαθέσιμο το νέο Megane. Μεταξύ αυτών είναι το ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας (ACC), το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEBS), το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), το σύστημα ειδοποίησης ασφαλούς απόστασης (DW), το σύστημα πρόληψης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας (OSP με TSR) και το σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας (BSW).

Επιπλέον διαθέσιμα είναι η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόματη εναλλαγή μεσαίων και μεγάλων φώτων (AHL), εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, καθώς και το αυτόματο παρκάρισμα (Easy Park Assist). Όλα τα παραπάνω συνθέτουν μία πρόταση που τεχνολογικά ξεφεύγει από τα μέτρα της κατηγορίας, καθιστώντας το νέο Renault Megane ως ένα πραγματικό σημείο αναφοράς.

Τα συστήματα ασφαλείας σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο διατήρησαν την αψεγάδιαστη εικόνα της Renault στον τομέα της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, με το νέο Megane να εξασφαλίζει με άνεση τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστέρων στις νέες και πιο αυστηρές δοκιμές του Euro NCAP.

Παράλληλα με την ασφάλεια και η άνεση των επιβατών εξασφαλίζεται από ένα αντίστοιχα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, το οποίο διαθέτει σε ορισμένες εκδόσεις ακόμα και σύστημα μασάζ για τα εμπρός καθίσματα, αλλά και από τους άνετους χώρους, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές τους, αφού η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 434 λίτρα.

Ο οδηγός στο επίκεντρο

Απόλυτα οδηγοκεντρικό, το νέο Megane διαθέτει μια εξαιρετική θέση οδήγησης, με πολύ καλή ορατότητα και άψογη εργονομία, ενώ μέσω του πρωτοποριακού συστήματος Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει την εμπειρία του επιλέγοντας την απόκριση του κινητήρα, το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC), το βαθμό υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και την ένταση-απόχρωση του εσωτερικού φωτισμού. Συνολικά υπάρχουν διαθέσιμα 5 προγράμματα, τα Neutral, Sport, Comfort, Perso and Eco Multi Sense, ενώ χαρακτηριστικό της ευελιξίας του συστήματος είναι ότι ο οδηγός μπορεί να καθορίσει μέχρι και τον ήχο του κινητήρα.

Ακόμα μια πρωτιά, αλλά και αποκλειστικότητα του Megane στην κατηγορία, είναι το σύστημα 4Control το οποίο εφοδιάζει τις εκδόσεις GT. Πρόκειται για ένα σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης που επενεργεί στους πίσω τροχούς ρυθμίζοντας την κλίση τους 100 φορές το δευτερόλεπτο και εξασφαλίζει σπορ χαρακτηριστικά που διακρίνονται για την ακρίβεια αντίδρασης στις εντολές του οδηγού. Το 4Control στις ταχύτητες κάτω από τα 80 χλμ./ ώρα στην επιλογή Sport και κάτω από τα 60 χλμ./ ώρα στις άλλες επιλογές του Multi Sense, στρέφει τους πίσω τροχούς αντίθετα σε σχέση με τους εμπρός. Αυτό επιτρέπει στο καινούργιο Megane να έχει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ακρίβεια ενός οχήματος με μικρότερο μεταξόνιο, ενώ στις μεγαλύτερες ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρέφονται στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστά, δίνοντας την αίσθηση ενός αυτοκινήτου με μεγαλύτερο μεταξόνιο που προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά και σταθερότητα.

Κινητήρες με τεχνολογία από τη Formula 1

Η Renault με περισσότερα από 40 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κορυφαία μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού, τη Formula 1, έχει δημιουργήσει ένα απόλυτα σύγχρονο οπλοστάσιο κινητήρων βενζίνης και diesel.

H τρέχουσα γκάμα των κινητήρων του νέου Megane στην Ελλάδα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις βενζίνης, την Energy 1.2 TCe με 100 ίπους και 175 Nm και την Energy 1.2 TCe με 130 ίππους και 205 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Σε κάθε περίπτωση κοινός παρανομαστής αποτελεί η εξαιρετική ελαστικότητα και το δυνατό «τράβηγμα» ακόμα και από τις χαμηλές στροφές, καθώς και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (από 4,5λίτρα/100χλμ).

Αντίστοιχα στους κινητήρες diesel ο 1.5 dCi –ένας από τους πιο πετυχημένους κινητήρες πετρελαίου της αγοράς- είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 90 και 110 ίππους και κατανάλωση που ξεκινά μόλις από τα 3,4λίτρα/ 100χλμ. Η έκδοση με τους 110 ίππους είναι διαθέσιμη και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, ενώ στο μέλλον θα είναι διαθέσιμος και σε υβριδική –Hyubrid Assist- έκδοση. Για ακόμα περισσότερη δύναμη, χωρίς συμβιβασμούς στην οικονομία καυσίμου, η γκάμα των κινητήρων diesel περιλαμβάνει και τον κινητήρα 1.6 dCi με τους 130 ίππους.

Το μαγικό ραβδί της Renault Sport

Η Renault Sport είναι γνωστή τόσο για τις γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της γαλλικής εταιρείας, όσο και τις αγωνιστικές της κατασκευές. Στο νέο Megane η Renault Sport εξέλιξε τις κορυφαίες εκδόσεις GT, αλλά και την έκδοση RS που θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό τον Σεπτέμβριο. Πέρα από την αναβαθμισμένη ανάρτηση και το σύστημα 4Control, η Renault Sport εφοδίασε το νέο Megane με δύο εξαιρετικά ισχυρούς κινητήρες (βενζίνη 1.6TCe με 205 ίππους – diesel 1.6 dCi bi-turbo με 165 ίππους και 380Nm ροπής) που συνδυάζονται με το ειδικά ρυθμισμένο για την περίσταση αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

Εντυπωσιακό, τεχνολογικά προηγμένο και με οδηγικό ταπεραμέντο που συγκινεί, το νέο Renault Megane είναι διαθέσιμο από τις 17.150 ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 18.890 ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οδηγήστε το Νέο Renault MEGANE στα MEGANE OPEN DAYS, στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Διανομέων της Renault και ανακαλύψτε τον πρωτοποριακό του χαρακτήρα."


Διαβάστε επίσης

Τα χρήματα που μοιράζονται κάθε σεζόν στη Φόρμουλα 1 είναι όσο ένα… μνημόνιο

Έτσι φαντάζεται η Renault το μονοθέσιό της για τη Φόρμουλα 1 το 2027

Το Renault Ultra-Fast ZOE e-sport Concept είναι ένας μικρός ηλεκτρικός πύραυλος

H νέα Renault Alpine A110 μοιάζει πολύ με τη διάσημη πρόγονό της

Newsletter ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΗ
Όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο email σας. Με την εγγραφή σας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης