Χριστούγεννα 2017: ο ναός της πολυτελείας Bergdorf Goodman αποτίει φόρο τιμής στη Νέα Υόρκη
Από το 1899, όταν και ο Χέρμαν Μπέργκντορφ δημιούργησε τον εμβληματικό ναό πολυτελείας Bergdorf Goodman στην Πέμπτη Λεωφόρο η Νέα Υόρκη απέκτησε ένα στολίδι. Μπορεί στη συνέχεια να πέρασε στον Έντουιν Γκούντμαν -εξ ου και η επωνυμία του- από πάντα όμως το πολυκατάστημα των εκλεκτών έγινε ένα σήμα κατατεθέν της πόλης με το χριστουγεννιάτικο στόλισμα των βιτρινών του να συνιστά εικαστικό γεγονός για το Μεγάλο Μήλο.
Φέτος, ο γιορτινός διάκοσμος είναι φόρος τιμής σε επτά πολιτισμικά ιδρύματα και οργανισμούς της Νέας Υόρκης: το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (AMNH), τη Μουσική Ακαδημία του Μπρούκλιν (BAM), το Μουσείο Κινούμενης Εικόνας (MoMI), τον Βοτανικό Κήπο της Νέας Υόρκης (NYBG), τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης (NYPO), την Εταιρεία Ιστορίας της Νέας Υόρκης (N-YHS) και την UrbanGlass.
Στα μέσα Νοεμβρίου έγιναν τα αποκαλυπτήρια των βιτρινών και οι νεοϋορκέζοι μαγεύτηκαν. Σκελετοί δεινοσαύρων διακοσμημένοι με τεχνητά διαμάντια, μια συμφωνική ορχήστρα από νέον, συλλογή ξηρών βοτάνων από ίνες, απόγειο της fiber art όλα είναι Νέα Υόρκη στις βιτρίνες του.
Στη βιτρίνα που είναι αφιερωμένη στη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, τα μουσικά όργανα από νέον ανταποκρίνονται στην μπαγκέτα ενός διευθυντή ορχήστρας που φορά κρεασιόν Zac Posen. Στη βιτρίνα του Αμερικανικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας, οι δεινόσαυροι έχουν περικυκλώσει ένα απαστράπτον φόρεμα με υπογραφή Halpern.
Στη βιτρίνα της Εταιρείας Ιστορίας της Νέας Υόρκης, μια πολύ μεγάλη συλλογή αντιγράφων από παπιέ μασέ διαφόρων αντικειμένων της Εταιρείας, συλλογή στην οποία «προεδρεύουν» ένας ανθρωπόμορφος ταύρος και μια ανθρωπόμορφη αρκούδα (θυμόμαστε τα σύμβολα της Γουόλ Στριτ: ταύρος για επιθετικές αγορές μετοχών, αρκούδα για στάση αναμονής ή ξεφόρτωμα μετοχών).
Εξίσου δυναμική είναι η βιτρίνα του Βοτανικού Κήπου, με λουλούδια, δέντρα και άλλα φυτά, όλα από ίνες που θυμίζουν την εκπληκτική συλλογή του Κήπου. Στη "δική" του βιτρίνα, το UrbanGlass αποδεικνύει με το καλύτερο τρόπο τον λόγο για τον οποίο ιδρύθηκε το 1977: πειραματισμοί με γυαλί, αντίληψη του γυαλιού ως μέσον (καλλιτεχνικής) δημιουργίας.