Μετά από δεκαετίες διαμαρτυρίας από ακτιβιστικές οργανώσεις για τα δικαιώματα των ζώων ο ιταλικός οίκος μόδας Gucci πρωτοστατεί στην αλλαγή και δικαιώνει όσους θέλουν τη γούνα να είναι ένα υλικό που πρέπει να περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Διαβάστε επίσης

Ο ιταλικός οίκος ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει τη γούνα από τις νέες του κολεξιόν από την προσεχή χρονιά, ενώ θα θέσει σε δημοπρασία όσες του έχουν απομείνει, ακολουθώντας έτσι την πολιτική άλλων οίκων που αναζητούν εναλλακτικές εν μέσω των πιέσεων που δέχονται από ακτιβιστές των δικαιωμάτων των ζώων και αλλάζοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Το μέτρο θα τεθεί σε ισχύ από την κολεξιόν άνοιξη-καλοκαίρι του 2018, δήλωσε ο πρόεδρος του οίκου Μάρκο Μπιτσάρι κατά τη διάρκεια παρέμβασής του χθες, Τετάρτη στο Κολέγιο Μόδας του Λονδίνου. "Πιστεύετε ότι το να χρησιμοποιεί κανείς γούνα για τις δημιουργίες του είναι μοντέρνο; Δεν θα το έλεγα, η γούνα είναι κάπως ξεπερασμένη" σημείωσε.

Η εξέλιξη αυτή "αποδεικνύει την απόλυτη δέσμευσή μας να κάνουμε την αειφόρο ανάπτυξη ένα αλληλένδετο στοιχείο της δραστηριότητάς μας" τόνισε.

Ο Μάρκο Μπιτσάρι δήλωσε ότι η Gucci -μέλος του ομίλου ειδών πολυτελείας Kering, με έδρα το Παρίσι- θα διοργανώσει δημοπρασία για την πώληση των τελευταίων γούνινων δημιουργιών που έχει στα ράφια της, τα έσοδα της οποίας θα δοθούν στις οργανώσεις προστασίας των ζώων Humane Society International (HSI) και LAV.

Η απόφαση αυτή του οίκου Gucci "αλλάζει τα δεδομένα" και "θα έχει τεράστια πολλαπλή επίδραση στον κόσμο της μόδας", αντέδρασε η πρόεδρος της HSI Κίτι Μπλοκ. "Η απόφαση της Gucci θα αλλάξει ριζικά το μέλλον της μόδας", δήλωσε ο Σιμόνε Παβέζι, στέλεχος της ιταλικής οργάνωσης για την προστασία των ζώων LAV.

Αναζητώντας ένα λιγότερο βάναυσο στιλ

fur3

@Facebook/FurFreeAlliance

Ένας ακόμη διάσημος οίκος, ο επίσης ιταλικός Armani, ανακοίνωσε ήδη το 2016 ότι δεν θα έχει πλέον γούνες στις συλλογές του.

Τον Ιούνιο, η Yoox Net-A-Porter, μια εταιρία πολυσηματικού λιανικού ηλεκτρονικού εμπορίου υιοθέτησε την πολιτική της κατάργησης της γούνας στα ρούχα και τα αξεσουάρ που πωλεί στην ιστοσελίδα της.


Διαβάστε επίσης

Gianfranco Ferré: 10 χρόνια μετά το θάνατο του τα πολύτιμα πάθη του ξανά στο φως

Green Carpet Fashion Awards: γιατί το πράσινο είναι η απόλυτη τάση στη μόδα για πάντα

Vivienne Westwood: Γιατί κάνει μπάνιο μία φορά μόνο την εβδομάδα

Την πρωτοκαθεδρία της ιταλικής μόδας αμφισβητούν οι New York Times, τι απαντούν οι Ιταλοί