Πέθανε η σύντροφος του Doctor Who
Η Deborah Watling, η τηλεοπτική σύντροφος του δεύτερου Doctor Who, της πλέον επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς επιστημονικής φαντασίας του BBC πέθανε σε ηλικία 69 ετών μετά από σύντομη μάχη με τον καρκίνο.
Η βρετανίδα ηθοποιός ήταν γνωστή για τον ρόλο της ως Victoria Waterfield που συνόδεψε τον δεύτερο Δόκτωρ της σειράς του BBC Patrick Troughton στις περιπέτειες του.
Η Watling ζούσε με τον σύζυγο της Steve Turner στο Thorpe-le-Soken. Διαγνώσθηκε με καρκίνο στον πνεύμονα μόλις έξι εβδομάδες πριν.
Η Watling ήταν από οικογένεια ηθοποιών. Ο πατέρας της Jack Watling ήταν star των 1940s και η μητέρα της Patricia Hicks πέρασε μπροστά από τους προβολείς.
Γεννημένη στο Loughton στις 2 Ιανουαρίου του 1948 ήταν ένα παιδί θαύμα με την πρώτη της εμφάνιση στον κινηματογράφο "Αόρατο Άνθρωπο" σε ηλικία 9 ετών.
Το 1967 ήταν χρονιά ορόσημο για την Watling καθώς εμφανίστηκε στο πλάι του Doctor Who.

Πολεοδομίες: Οι διάλογοι που καίνε το κύκλωμα στην Κηφισιά- Η γκρίνια για τον δήμαρχο και το «βύσμα»
08:49
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Ήταν σαν ταινία τρόμου» - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες κατοίκων
08:43
Κίνηση: Στο «κόκκινο» Κηφισός και Αττική Οδός – Πού αλλού υπάρχουν προβλήματα
08:41
Συμπλοκή στην Καλλιθέα: Ομολόγησε ο ανήλικος δράστης της δολοφονίας του 17χρονου - Οπαδικά κίνητρα
08:34