ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Μαρκ Ουόλμπεργκ: Ο πιο ακριβοπληρωμένος ηθοποιός του 2017 για το Forbes

Μαρκ Ουόλμπεργκ: Ο πιο ακριβοπληρωμένος ηθοποιός του 2017 για το Forbes

Την ετήσια λίστα με τους πιο ακριβοπληρωμένους ηθοποιούς στο Χόλιγουντ έδωσε στη δημοσιότητα το περιοδικό Forbes φέρνοντας ανατροπές και εκπλήξεις. Στην πρώτη θέση μάλιστα φιγουράρει ο Μαρκ Ουόλμπεργκ έχοντας καταθέσει στο λογαριασμό του περίπου $68 εκατομμύρια με τη συμμετοχή του στις παραγωγές "Daddy's Home 2" και "Transformers: The Last Knight".

Ο πρώην rapper εκθρόνισε από την κορυφή τον Ντουέϊν "The Rock" Τζόνσον που φέτος έχασε την πρώτη θέση. Βρίσκεται απλά στη δεύτερη με $65 εκατομμύρια.

Η λίστα του Forbes καταδεικνύει τη μεγάλη μισθολογική ανισότητα στο Χόλιγουντ. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η Εμα Στόουν αναδείχθηκε στην πιο ακριβοπληρωμένη γυναίκα ηθοποιό του 2017 με $26 εκατομμύρια.

Στη λίστα φιγουράρουν τρία ονόματα από την κινηματογραφική βιομηχανία της Ινδίας. Οι star του Bollywood Shah Rukh Khan ($38 εκατ.), Salman Khan ($37 εκατ.) και Akshay Kumar ($35.5 εκατ.) βρίσκονται στην 8η, 9η και 10η θέση αντίστοιχα.

Αυτοί είναι οι 20 πιο ακριβοπληρωμένοι ηθοποιοί σήμερα

https://www.instagram.com/p/p

1. Mark Wahlberg- $68 εκατ.

2. Dwayne Johnson- $65 εκατ.

3. Vin Diesel- $54,5 εκατ.

4. Adam Sandler- $50,5 εκατ.

5. Jackie Chan - $49 εκατ.

6. Robert Downey Jr.- $48 εκατ.

7. Tom Cruise- $43 εκατ.

8. Shah Rukh Khan- $38 εκατ.

9. Salman Khan- $37 εκατ.

10. Akshay Kumar- $35,5 εκατ.

11. Chris Hemsworth- $31,5 εκατ.

12. Tom Hanks - $31 εκατ.

13. Samuel L. Jackson- $30,5 εκατ.

14. Ryan Gosling - $14 εκατ.

15. Ryan Reynolds- $21,5 εκατ.

16. Matt Damon - $21 εκατ.

17. Jeremy Renner - $17 εκατ.

18. Chris Evans - $18 εκατ.

19. Chris Pratt - $17 εκατ.

20. Mark Ruffalo - $13 εκατ.

Όπως αποδεικνύει η λίστα του Forbes οι πρώτοι 10 καλύτερα αμοιβόμενοι άντρες ηθοποιοί της λίστας κέρδισαν αθροιστικά 488,5 εκατ. δολάρια -περίπου τα τριπλάσια σε σχέση με τα 172,5 εκατ. δολάρια που κέρδισαν οι 10 καλύτερα αμειβόμενες γυναίκες ηθοποιοί.

Για το περιοδικό η ανισότητα δικαιολογείται εν μέρει από την δημοφιλία παραγωγών δράσης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ