Μαρία Μενούνος: Γιατί αποκαλούσε τον όγκο της Ντέμπι
Η Μαρία Μενούνος έχει βγει νικήτρια από την περιπέτεια υγεία της και συνεχίζει να δίνει κουράγιο σε όλους όσοι έχουν διαγνωστεί με όγκο στον εγκέφαλο.
Η Μενούνος έκανε πρόσφατα μία γεμάτη χιούμορ αποκάλυψη σχετικά με τον όγκο της. Αποκάλυψε ότι κρατούσε τη διάγνωση κρυφή με λίγη έμπνευση από τα παιδικά της χρόνια.
"Μιλούσαμε ελάχιστα για αυτό και είχαμε επινοήσει μια κωδική ονομασία" είπε η Μενούνος στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του Dr. Oz.
"Τον λέγαμε Ντέμπι γιατί από πάντα ήθελα να με λένε Ντέμπι" είπε.
Ο Oz αναρωτήθηκε: "Ήθελες να είναι μια Ντέμπι;".
"Ναι! Έλεγα, πωωωω, η Ντέμπι με ταλαιπωρεί σήμερα" πρόσθεσε.
Η 39χρονη Ελληνικής καταγωγής δημοσιογράφος του E! News αποκάλυψε την περιπέτεια υγείας της τον Ιούλιο μετά την επέμβαση.
"Νιώθω πραγματικά τυχερή που είμαι 'λειτουργική' και περίπου κανονική" πρόσθεσε.
Η εκπομπή θα προβληθεί σήμερα.

Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59
Σε ύφεση και χωρίς ενεργές εστίες η πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι
22:49
ΥΠΕΝ: Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς δήμους
22:40