ΤΑΞΙΔΙ

Στήριξη και προβολή νησιών του Ανατολικού Αιγαίου από τον ΕΟΤ

Στήριξη και προβολή νησιών του Ανατολικού Αιγαίου από τον ΕΟΤ
EUROKINISSI

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συνεχίζει και φέτος τα ταξίδια εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων(fam trips),διαχειριστών τουριστικών ιστοσελίδων και δημοσιογράφων (press trips) μεγάλων μέσων ενημέρωσης του εξωτερικού, σε προορισμούς του Ανατολικού Αιγαίου.

Τα ταξίδια εξοικείωσης πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού, που περιλαμβάνει στις βασικές προτεραιότητες την άμεση στήριξη των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, που είχαν δεχθεί πιέσεις από τις προσφυγικές ροές. Οι εν λόγω δράσεις σχεδιάζονται και υλοποιούνται, κατόπιν σχετικών αποφάσεων του γγ του ΕΟΤ, Δημήτρη Τρυφωνόπουλου, από την κεντρική υπηρεσία του ΕΟΤ, σε συνεργασία με τα Γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού και με τη συνδρομή των εκάστοτε τοπικών Αρχών και ιδιωτικών φορέων, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής του ΕΟΤ, που εκτελεί σε παγκόσμιο επίπεδο τη στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού.

Στόχος είναι η αποτελεσματική προβολή της χώρας στο εξωτερικό -ως ιδανικού τουριστικού προορισμού 365 ημέρες τον χρόνο- με το μικρότερο δυνατό κόστος, καθώς και η ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς ακριτικές/νησιωτικές περιοχές της Ελλάδας, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Συγκεκριμένα:

Τη Μυτιλήνη θα επισκεφτούν (13-20/5/2017), 15 τουριστικοί πράκτορες του Βρετανού tour operator Τhomas Cook από την ευρύτερη περιοχή του Μπέρμιγχαμ, με αφορμή την προσθήκη νέας πτήσης της αεροπορικής εταιρείας της ΤΗΟΜΑS COOK από το Μάντσεστερ προς τη Λέσβο, από την επόμενη τουριστική περίοδο (2018). Τα έξοδα διαμονής για τους 15 τουριστικούς πράκτορες θα καλυφθούν από την Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου.

Τη Χίο επισκέπτονται (8-12/5/2017) οκτώ Ολλανδοί δημοσιογράφοι και διαχειριστές ιστοσελίδων (bloggers) σε συνεργασία με την Aegean Airlines, με στόχο την προβολή του νησιού στο ολλανδικό κοινό ως εναλλακτικού, οικογενειακού, γαστρονομικού και φυσιολατρικού προορισμού. Η ίδια αποστολή θα επισκεφτεί και την Αθήνα (12-13/5/17), με στόχο της προώθησης του City Break.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ