TECH

Επιστήμονες ανακάλυψαν τρεις νέους πλανήτες στο γαλαξία μας

PIXABAY

Επιστήμονες ανακάλυψαν τρεις νέους πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα, οι οποίοι είναι οι νεότεροι πλανήτες που έχουν παρατηρηθεί ποτέ.

Οι πλανήτες βρίσκονται γύρω από ένα νεαρό αστέρι, το οποίο δεν απέχει πολύ από το ηλιακό μας σύστημα.

Προκειμένου να ανακαλύψουν τους πλανήτες αυτούς οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν μια καινοτόμο μέθοδο, αναζητώντας ανωμαλίες στο δίσκο αερίων που περιτριγυρίζει κάθε αστέρι. Παρατήρησαν τρεις ανωμαλίες, καθεμία από τις οποίες αντιστοιχεί σε έναν διαφορετικό πλανήτη, υποστηρίζει η ομάδα.

Στο παρελθόν έχουν ανακαλυφθεί χιλιάδες εξωπλανήτες χρησιμοποιώντας το διάσημο τηλεσκόπιο Κέπλερ, το οποίο αναζητά εξασθενημένες μεταδόσεις φωτός που προκαλούνται από πλανήτες την ώρα που περνούν μπροστά από το αστέρι τους. Νεαροί πρωτοπλανήτες όμως, όπως αυτοί που ανακαλύφθηκαν τώρα δεν μπορούν να ανιχνευτούν με την μέθοδο αυτή.

Παρότι δεν είναι πλήρως επιβεβαιωμένο ακόμα ότι πρόκειται για νέους πλανήτες, τα ευρήματα των ερευνητών φαίνεται να υποστηρίζουν την θεωρία αυτή.

Ο κύριος εισηγητής της έρευνας που έκανε την ανακάλυψη, Richard Teague, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, δήλωσε ότι η καινοτόμος τεχνική που χρησιμοποιήθηκε για την ανακάλυψη των νέων πλανητών πιθανώς να χρησιμοποιηθεί ξανά στο μέλλον, επιτρέποντας στους επιστήμονες να ανακαλύψουν ακόμα περισσότερους νέους πλανήτες.