TECH

Huawei: Δυναμική επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων αλλά και έμφαση στα smartphones

Huawei: Δυναμική επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων αλλά και έμφαση στα smartphones

Έτοιμη για επέκταση σε αρκετές νέες κατηγορίες προϊόντων ψηφιακής τεχνολογίας, όπως είναι οι «έξυπνες» οθόνες αλλά το «έξυπνο» σπίτι συνεχίζοντας, όμως, να επενδύει και στο χώρο των smartphones, δηλώνει η Huawei.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μία πιο «έξυπνη» εμπειρία στους καταναλωτές αλλά και απρόσκοπτη διασύνδεση των συσκευών μεταξύ τους αξιοποιώντας λύσεις τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)» σημειώνει ο Louis Xingang, γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της Huawei για την περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, των χωρών της σκανδιναβικής χερσονήσου και τον Καναδά, ο οποίος βρέθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τον κ. Xingang, η Huawei, παρά τα ζητήματα και τις προκλήσεις που υπάρχουν, συνεχίζει να επενδύει στην κατηγορία των smartphones και είναι χαρακτηριστικό, όπως ανέφερε, ότι ο κινεζικός κολοσσός στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών σχεδιάζει να παρουσιάσει μία νέα σειρά smartphones που θα απευθύνεται στα μεσαία στρώματα της αγοράς.

«Θα είναι μία σειρά με συσκευές με κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά και σχεδιασμό που θα απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές» επεσήμανε το στέλεχος της Huawei, χωρίς, όμως, να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Στα πλάνα δείχνει να περιλαμβάνεται και η παρουσίαση ενός νέου «αναδιπλούμενου» (foldable) smartphone που θα είναι πιο μικρό σε μέγεθος σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα.

Όπως σημείωσε ο κ. Xingang, στα πλάνα της Huawei είναι η επένδυση, εκτός από νέες συσκευές, και στην ανάπτυξη των δικών της chipsets έχοντας ως στόχο να είναι έτοιμοι σε αυτό τον τομέα μέσα στην επόμενη διετία.

Παράλληλα, ο κινεζικός κολοσσός συνεχίζει την επένδυση στο οικοσύστημα που έχει αρχίσει να δημιουργεί και χρησιμοποιεί ως λειτουργικό σύστημα το Harmony OS, το οποίο έχει αναπτύξει η ίδια η Huawei, αλλά και τις Huawei Mobile Services (HMS).

Με το οικοσύστημα της Huawei ασχολούνται πάνω από 2 εκατ. δημιουργοί εφαρμογών (developers) παγκοσμίως, ενώ στις επόμενες κινήσεις περιλαμβάνεται ακόμη και η ανάπτυξη μίας πλατφόρμας για προβολή διαφημίσεων στο πλαίσιο του οικοσυστήματος. Παράλληλα, επεκτείνεται η διαθεσιμότητα υπηρεσιών όπως, για παράδειγμα, τo Huawei Music που είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα.

Νέα προϊόντα
Η Huawei αναμένεται να είναι ιδιαίτερα κινητική όσον αφορά στο υπόλοιπο χρονικό διάστημα του 2021, καθώς σκοπεύει να παρουσιάσει ουκ ολίγες νέες συσκευές.
Σύμφωνα με τον κ. Xingang, η Huawei θέλει να κινηθεί δυναμικά στο χώρο του «έξυπνου» γραφείου (smart office) έχοντας στο πλάνο της να λανσάρει νέους προσωπικούς υπολογιστές, tablets, όπως, για παράδειγμα το MatePad 11, οθόνες που θα είναι «έξυπνες» και θα συνδέονται εύκολα και γρήγορα με άλλες υπολογιστικές συσκευές, ενώ στα πλάνα περιλαμβάνεται και η είσοδος στον κλάδο της εκτύπωσης.

Για παράδειγμα, μέσα στο φθινόπωρο αναμένεται να δούμε έναν νέο φορητό υπολογιστή που θα απευθύνεται σε οικιακούς καταναλωτές και θα είναι ιδιαίτερα λεπτός και όμορφος και θα χρησιμοποιεί τα επερχόμενα Windows 11, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται και η σειρά οθονών που ετοιμάζεται να λανσάρει η Huawei.

Επίσης, ο κινεζικός κολοσσός εξετάζει και το ενδεχόμενο εισόδου στο χώρο των υπολογιστών που απευθύνονται σε gamers, μία κατηγορία η δημοτικότητα της οποίας ενισχύεται διαρκώς. Επιπλέον, η Huawei δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να λανσάρει και μία έκδοση του App Gallery (σ.σ. είναι το «κατάστημα» εφαρμογών του κινεζικού κολοσσού) για προσωπικούς υπολογιστές, επεκτείνοντας περαιτέρω το οικοσύστημα της.

H Ηuawei έχει ήδη λανσάρει τη δική της σειρά τηλεοράσεων στη Κίνα και δεν αποκλείεται το 2022 να έρθει και η σειρά της Ευρώπης. Παράλληλα, το πλάνο περιλαμβάνει και μία σειρά από λύσεις για το «έξυπνο» σπίτι που θα αξιοποιούν το Internet of Things (IoT) και θα χρησιμοποιούν το tablet ως «κέντρο ελέγχου» όλου αυτού του νέου οικοσυστήματος. «Το πλάνο μας είναι να παρουσιάζουμε λύσεις και εφαρμογές που θα βοηθάνε στην απρόσκοπτη διασύνδεση των συσκευών μεταξύ τους» επισημαίνει ο κ. Xingang.

Όσον αφορά τον τομέα των wearables, η επιτυχία των smartwatches αλλά και των ασύρματων ακουστικών, δείχνουν να έχουν ανοίξει την «όρεξη» της Huawei με τον κ. Xingang να επισημαίνει ότι θα δούμε αρκετά και ενδιαφέροντα νέα προϊόντα τους επόμενους μήνες.

Υπενθυμίζεται ότι η Huawei λάνσαρε πρόσφατα τη σειρά Watch 3 με την Pro έκδοση να έχει μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές αλλά και τα Freebuds 4, τη νέα σειρά «πραγματικά ασύρματων» ακουστικών (TWS), τα οποία επίσης κινούνται με ιδιαίτερα ικανοποιητικούς ρυθμούς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ