TECH

Η Google έχασε πελάτες και αλλάζει την πολιτική της στη διαφήμιση

Η Google έχασε πελάτες και αλλάζει την πολιτική της στη διαφήμιση
REUTERS/Paul Hanna

Η Google σκοπεύει να προχωρήσει σε αναθεώρηση της πολιτικής της, όσον αφορά στο διαφημιστικό κομμάτι, έπειτα από το μποϊκοτάζ που δέχτηκε το τελευταίο διάστημα από μεγάλες εταιρείες που πάγωσαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες καθώς αυτές εμφανίζονται τόσο στην μηχανή αναζήτησης όσο και στο YouTube.

Συγκεκριμένα, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει δεχτεί σφοδρές κριτικές αφού όπως ήρθε στο φως της δημοσιότητας πρόσφατα πολλές διαφημίσεις εταιρειών προβάλλονταν πάνω σε βίντεο που περιείχαν προσβλητικό ή εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτόν πολλές μεγάλες εταιρείες απαίτησαν τη διακοπή της προβολής των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες της Google.

Σε blogpost που δημοσίευσε τη Δευτέρα το βράδυ ο Φίλιπ Σίντλερ, διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων της εταιρείας, ανέφερε πως παρά το γεγονός ότι στη συντριπτική πλειονότητά τους οι πολιτικές της εταιρείας εφαρμόζονται επιτυχώς, μερικές φορές αποτυγχάνουν.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Guardian, η Google σκοπεύει να εισαγάγει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις και τον έλεγχο που μπορούν να έχουν οι εταιρείες πάνω σε αυτές.

Αρχικά, η Google πρόκειται να ενισχύσει την πολιτική της σχετικά με το τι είδους περιεχόμενο θα επιτρέπεται να ανέβει στις πλατφόρμες της.

«Ξεκινώντας από σήμερα, θα κρατήσουμε πιο σκληρή στάση σχετικά με το προσβλητικό, υποτιμητικό και γεμάτο μίσος περιεχόμενο», δήλωσε ο Φίλιπ Σίντλερ, διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων της εταιρείας, συμπληρώνοντας ότι το YouTube θα «εξετάσει μεθοδικά» τις κατευθυντήριες γραμμές των κοινοτήτων ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει στις πλατφόρμες της Google περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Στη συνέχεια η εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα εισαγάγει καλύτερο έλεγχο για τους διαφημιστές ώστε να μπορούν να επιλέγουν που θα επενδύουν τα χρήματά τους και να προλαμβάνουν την εμφάνιση των διαφημίσεών τους σε τοποθεσίες που δεν θέλουν.

Τρίτον, ο Σίντλερ δήλωσε ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη «διαφάνεια και προβολή των τοποθεσιών όπου τρέχουν οι διαφημίσεις» των εταιρειών.

Ωστόσο, όπως αναφέρει στο δημοσίευμά της η Guardian, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο εάν αυτά τα μέτρα θα καθησυχάσουν τις διαφημιστικές εταιρείες και επιχειρήσεις. Σημειώνεται πως η Toyota, η Tesco και η Volkswagen είναι οι τελευταίες τρεις μεγάλες εταιρείες που προστέθηκαν στη λίστα των επιχειρήσεων που πάγωσαν τις διαφημίσεις τους στις πλατφόρμες της Google.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ