Η ελληνική εταιρεία που έχει το Facebook ως… βιτρίνα της

Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετές μικρές επιχειρήσεις με ανθρώπους που κάνουν κάτι διαφορετικό και παράγουν προϊόντα που είναι πολύ διαφορετικά και καινοτόμα.

Διαβάστε επίσης

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι οι Double O Woodcrafts και Double O Sunglasses του Μιχάλη Κόκκινου και της Χριστίνας - Ελπίδας Ξιφαρά, που κατασκευάζουν ξύλινους σκελετούς και αξεσουάρ και η έδρα τους είναι στην Κρήτη.

Πώς, όμως, αυτές οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους εντός της Ελλάδας και πολύ περισσότερο εκτός των ελληνικών συνόρων;

Μία λύση με εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως αποδεικνύεται στην περίπτωση των Double O Woodcrafts και Double O Sunglasses είναι το Facebook, το οποίο λειτουργεί ως η… βιτρίνα για τα προϊόντα που παρασκευάζονται στο εργαστήριο των Κόκκινου και Ξηφαρά. Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης αποτέλεσε το βασικό μοναδικό εργαλείο μάρκετινγκ όταν ξεκίνησε η προσπάθεια το 2013 και τα αποτελέσματα είναι άκρως ικανοποιητικά, δεδομένου ότι το 30% των πωλήσεων προέρχεται από το Facebook, το οποίο τους έχει βοηθήσει να πωλούν και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Δείτε περισσότερα στο video:


Διαβάστε επίσης

Ενδιάμεσες εκλογές ΗΠΑ: Μπλόκο του Facebook σε δεκάδες λογαριασμούς

Νέος «πονοκέφαλος» για το Facebook: Βρετανία και Καναδάς καλούν Ζάκερμπεργκ

Αυξήθηκαν οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook

Σκοτεινός πόλεμος δεδομένων & fake news: ο CEO της Apple Τιμ Κουκ προειδοποιεί τις Βρυξέλλες