Τηλεφωνική γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης πολιτών για τον κορωνoιό
Πηγή: ΙΝΤΙΜΕ

Ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ κ. Θάνος Δημόπουλος, σε συνεργασία με την Α’ Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου (Διευθυντής Καθ. Λάμπης Παπαγεωργίου), ανέλαβαν την πρωτοβουλία για την οργάνωση και λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής βοήθειας, συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης των πολιτών, που πλήττονται από την πανδημία του κορωνοϊού

Η τηλεφωνική γραμμή βοήθειας προσφέρει ένα παράθυρο διαλόγου, συμβουλών και ελπίδας και δίνει τη δυνατότητα σε άτομα που αντιμετωπίζουν κάποιο θέμα ψυχικής υγείας, για παράδειγμα παθολογικό άγχος, παθολογικό φόβο, πανικό να μιλήσουν, να στηριχθούν και να έλθουν πιο κοντά στη λύση του προβλήματος.

Η τεράστια ανταπόκριση που υπήρξε από τους πολίτες της χώρας έδειξε και δείχνει τη μεγάλη αναγκαιότητα που υφίσταται αυτές τις κρίσιμες ώρες, για ενδυνάμωση και ψυχική στήριξη των συμπολιτών μας  καθ’ υπαγόρευση της αδιαπραγμάτευτης οδηγίας που λέει "ναι στη ζωή" και συμπυκνώνεται στο τρίπτυχο:

«Σώμα Υγιές, Ψυχή Εύπορος, Φύση Ευπαίδευτος»

Σε συνεργασία με το υπουργείου Υγείας, η γραμμή ψυχοκοινωνικής στήριξης του Αιγινήτειου Νοσοκομείου γίνεται 5ψήφια, δηλαδή 10306.

Ο νέος πενταψήφιος αριθμός  (10306)  προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Ψυχολογική υποστήριξη από έγκριτους ψυχολόγους
  • Ψυχιατρική αξιολόγηση και συμβουλευτική
  • Ψυχολογική υποστήριξη για θέματα παιδιού και οικογένειας
  • Ψυχολογική υποστήριξη για την επαγγελματική εξουθένωση εργαζομένων στο πεδίο της υγειονομικής περίθαλψης
  • Κοινωνική αρωγή από ομάδα κοινωνικών λειτουργών.
Διαβάστε επίσης