Λιμενικοί ενημερώνουν τους πολίτες για τα δικαιώματα τους και τις υποχρεώσεις τους
Πηγή: EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, πραγματοποιείται αυτή την περίοδο στο λιμάνι του Πειραιά, από στελέχη του λιμενικού σώματος και μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας, ενόψει της κορύφωσης των μετακινήσεων τη θερινή περίοδο όπως αναφέρει το Αθηναϊκό πρακτορείο.

Στο πλαίσιο αυτό, διανέμεται η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων, το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα επιβατών, που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013.

Διανέμεται επίσης, το φυλλάδιο επιβάτη, με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.

Σε κάθε περίπτωση, από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, γίνεται γνωστό ότι στην ιστοσελίδα www.hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει» είναι διαθέσιμα, τόσο η επικαιροποιημένη χάρτα δικαιωμάτων επιβατών της ακτοπλοΐας, όσο και το φυλλάδιο επιβάτη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!