Για κάποιους συνανθρώπους μας, η προσωπική υγιεινή είναι ακόμη και σήμερα «πολυτέλεια»
Τους τελευταίους δύο μήνες η λέξη «ασφάλεια» αποτελεί μέρος του καθημερινού μας λεξιλογίου και έχει μετατραπεί σε πρωταρχικό μας μέλημα, σε ό,τι αφορά στις καθημερινές μας υποχρεώσεις.
Πλέον πρέπει να μεριμνούμε πως οι μετακινήσεις μας είναι ασφαλείς και να φροντίζουμε κάθε ημέρα για την ασφάλειά μας σε κάθε επίπεδο και δη για την προσωπική μας υγιεινή. Από τα προϊόντα που αγοράζουμε από το σούπερ μάρκετ μέχρι τα ρούχα που φοράμε: Όλα μπαίνουν πλέον κάτω από το «μικροσκόπιό» μας.
Η αλήθεια είναι, ωστόσο, πως εν έτει 2020, δεν έχουν όλοι οι συνάνθρωποί μας τη δυνατότητα να απολαμβάνουν με ασφάλεια την καθημερινότητά τους, ακόμη και σε ό,τι αφορά σε πράγματα που εμείς θεωρούμε δεδομένα. Για την ακρίβεια, για κάποιους συνανθρώπους μας, η προσωπική υγιεινή θεωρείται μέχρι σήμερα «πολυτέλεια». Και δεν υπάρχει αμφιβολία πως στις μέρες μας, το να μπορούμε να φροντίζουμε για την καλή μας υγιεινή, συνιστά την πλέον σημαντική παράμετρο σε ό,τι αφορά στην ασφάλειά μας.
Φροντίζοντας εκείνους που δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρά ρούχα
Αλήθεια, εσείς γνωρίζατε πως στην Ελλάδα του σήμερα περισσότεροι από 20.000 συνάνθρωποί μας δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρά ρούχα; Κάτι που εμείς θεωρούμε αυτονόητο, αποτελεί ένα είδος «πολυτέλειας» για τους άστεγους συμπολίτες μας οι οποίοι, την περίοδο που διανύουμε, έχουν βρεθεί σε ακόμη πιο δύσκολη θέση.
Επειδή κανείς, λοιπόν, δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η καθαριότητα αποτελεί ουσιώδης ανάγκη για κάθε άνθρωπο καθώς και το ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, δεν μπορούμε να κλείνουμε άλλο τα «μάτια» απέναντι σε αυτό το πρόβλημα.
Ακόμη και αν μέχρι σήμερα δεν γνωρίζαμε τα ανησυχητικά αυτά στοιχεία αναφορικά με τον ομολογουμένως μεγάλο αριθμό των συμπολιτών μας που ζει σε συνθήκες αστεγίας και αδυνατεί να έχει πρόσβαση σε καθαρά ρούχα, είναι σημαντικό να ενημερωθούμε περισσότερο για τις πράξεις φροντίδας που λαμβάνουν χώρα για το καλό αυτών των συνανθρώπων μας και να αντλήσουμε έμπνευση από αυτές. Και η Ithacaαποτελεί αναμφίβολα χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Βοηθώντας τους άστεγους να ξαναβρούν την Ιθάκη τους
Τι είναι η Ithaca και με ποιον τρόπο προσφέρει βοήθεια στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη; Πιστεύοντας πως η καθαριότητα οδηγεί στην αξιοπρέπεια και αυτή με τη σειρά της σε νέες ευκαιρίες, τα τελευταία χρόνια η Ithaca, το πρώτο Κινητό Πλυντήριο Ρούχων για Άστεγους στην Ελλάδα, βοηθά χιλιάδες συμπολίτες μας να ξαναβρούν την “Ιθάκη” τους. Πιο αναλυτικά, μέσα από τις δωρεάν υπηρεσίες που προσφέρει, θέλει να βελτιώσει τις συνθήκες υγιεινής των ευάλωτων συνάνθρωπων μας και να συμβάλλει στην αύξηση της αξιοπρέπειας και του αυτοσεβασμού τους.
Σε αυτό το «ταξίδι» όμως, η Ithaca δεν είναι μόνη της. Διότι γνωρίζει καλά πως «είναι πολύ σημαντικό να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που πιστεύουν στο όραμα σου και είναι δίπλα σου εμπράκτως σε κάθε σου βήμα». Στο πλευρό της βρίσκεται, λοιπόν, από το 2016 μέχρι σήμερα ένα brand που όλοι γνωρίζουμε και έχει πάντα μια θέση στα σπίτια μας: Το Ariel.
Αξίζει απλώς να σημειώσουμε ότι μέχρι στιγμής, η Ithaca μαζί με το Ariel έχουν εξυπηρετήσει περισσότερους από 5.500 άστεγους συνανθρώπους μας, πλένοντας πάνω από 70.000 κιλά ρούχων! Πρόκειται για έναν πραγματικά αξιοσημείωτο αριθμό, ειδικότερα αν αναλογιστούμε τις τεράστιες ανάγκες που υπάρχουν σήμερα.
Οι δράσεις τους όμως απέκτησαν ακόμη πιο μεγάλη αξία αυτές τις δύσκολες ημέρες που διανύουμε. Διότι το Ariel στάθηκε για μία ακόμη φορά δίπλα σε όσους το έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα, προσέφερε τη στήριξή του στο Πολυδύναμο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων που δημιουργήθηκε ως μέτρο προστασίας κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού για τους ανθρώπους που δεν έχουν στέγη. Τι ακριβώς έκανε; Προχώρησε στην προσφορά απορρυπαντικών προϊόντων, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες πλυσίματος ρούχων των άστεγων φιλοξενούμενων του κέντρου και ένωσε και πάλι τις δυνάμεις του με την Ithaca, η οποία προσφέρει τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό ώστε να λειτουργούν καθημερινά οι χώροι πλυντηρίων της δομής. Μάλιστα, με μια συνολική συνεισφορά άνω των 300.000 ευρώ, η P&G και τα εμβληματικά της προϊόντα -Ariel, Always και Fairy- συνέδραμαν γενικότερα στην προσπάθεια ανακούφισης των έκτακτων αναγκών στη χώρα μας και βρέθηκαν δίπλα σε ανθρώπους που τώρα, περισσότερο από ποτέ, το έχουν ανάγκη.
Όσο απίστευτο και αν φαντάζει, στην Ελλάδα του 2020 υπάρχουν πάνω από 20.000 άνθρωποι για τους οποίους η πρόσβαση σε καθαρά ρούχα αποτελεί «πολυτέλεια». Δεν μπορούμε, λοιπόν, να παραβλέπουμε άλλο αυτό το πρόβλημα, αυτή την τόσο σημαντική ανάγκη.Διότι μπορεί να μην έχουμε ακόμη τη δυνατότητα να προβλέψουμε πόσο θα διαρκέσει η κρίση που διανύουμε όμως, εκείνο που όλοι γνωρίζουμε πλέον, είναι το ότι γύρω μας υπάρχουν συνάνθρωποί μας οι οποίοι έχουν ανάγκη τη φροντίδα μας κάθε ημέρα -και ειδικότερα αυτή την κρίσιμη περίοδο, όπου η ασφάλεια και η προσωπική υγιεινή έχουν μπει σε πρώτο πλάνο.
Τόσο το Ariel όσο και η Ithaca, σκοπεύουν να παραμείνουν στο πλευρό των άστεγων συμπολιτών μας και να συνεχίσουν την προσπάθεια τους με στόχο να έχει κάθε άστεγος συνάνθρωπός μας πρόσβαση σε καθαρά ρούχα! Και αυτός ακριβώς αξίζει να είναι και ο δικός μας στόχος.Ας συνεχίσουμε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια όλοι μαζί και ας προσπαθήσουμε να παραμείνουμε ασφαλείς, χωρίς να ξεχνάμε πως για κάποιους ανθρώπους, τίποτε δεν είναι δεδομένο, ούτε ένα καθαρό ρούχο. Ας φροντίσουμε εκείνους που έχουν ανάγκη τη φροντίδα μας, ακόμη και αν δεν τους γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν ζητούν τη βοήθειά μας. Και ας το κάνουμε όλοι μαζί. Διότι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα!
#forceforgood #podforgood