H 6η γενιά του VW Polo είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα, με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού και τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου αρχικά, ενώ στην πορεία η γκάμα του θα εμπλουτιστεί και με άλλα σύνολα.

Η βασική έκδοση του Polo, που είναι πλέον αποκλειστικά 5θυρο, κινείται από τον ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο βενζίνης των 1.000 κυβικών και των 75 ίππων, που κοστολογείται από 13.400 ευρώ, ενώ ο πολύ καλός turbo 1.0 TSI με τους 95 ίππους ξεκινά από τις 14.050 ευρώ και έχει κατά την άποψή μας το προβάδισμα. Η ακόμα πιο ισχυρή έκδοσή του των 115 ίππων είναι διαθέσιμη από 16.300 ευρώ σε συνδυασμό με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Highline.

O κινητήρας πετρελαίου είναι ο 1.6 TDI των 95 ίππων και μαζί του το νέο Polo ξεκινά από τις 16.600 ευρώ. Η δεύτερη και οικονομικά πιο προσιτή επιλογή στους diesel θα είναι η έκδοσή του των 80 ίππων που αναμένεται, ενώ σε ότι αφορά τα σύνολα βενζίνης θα προστεθούν ο 1.5 TSI Evo με το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων και τους 150 ίππους, καθώς και ο 2.0 TSI για το GTI με 200 ίππους.

Το GTI θα διαφοροποιείται φυσικά και οπτικά, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η έκδοση 1.0 TGI, η οποία καταναλώνει και φυσικό αέριο και είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στο Polo. Εδώ η απόδοση φτάνει τους 90 ίππους, το κόστος χρήσης με φυσικό αέριο είναι της τάξης των 3 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ η συνολική αυτονομία ξεπερνά αρκετά τα 1.000 χιλιόμετρα.

Για τους κινητήρες, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου, με απόδοση από 95 ίππους και πάνω είναι διαθέσιμο και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με επιπλέον χρέωση που κυμαίνεται από 1.150 ευρώ στο 1.0 TSI των 115 ίππων έως 2.210 ευρώ στο 1.6 TDI Highline.

Τα επίπεδα εξοπλισμού με τα οποία είναι διαθέσιμο το νέο Polo είναι τα Trendline, Comfortline και Highline, ενώ ακόμα και το πρώτο είναι ιδιαίτερα καλά εξοπλισμένο, καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με City Emergency Braking  (σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης), σύστημα αναγνώρισης πεζών – (Pedestrian monitoring), σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (Multi-collision Brake), τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες, σύστημα Infotainment Composition Color, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού φώτα ημέρας LED και LED φωτισμός πινακίδας κυκλοφορίας και ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και πίσω.

Επιπλέον υπάρχει και μια ειδική έκδοση Beats, με ένα ηχοσύστημα 300 Watt της ομώνυμης εξειδικευμένης αμερικάνικης εταιρείας, καθώς και δύο πακέτα επιλογών, το πιο σπορ R-Line και το Decor.

NEO VW POLO 6 GENIA 10

Νεανικό και high tech το εσωτερικό του νέου Polo, που ταυτόχρονα έχει να επιδείξει χώρους που συγκρίνονται κάλλιστα με μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας, γεγονός που του επιτρέπει να παίξει και τό ρόλο οικογενειακού αυτοκινήτου. Πηγή: Γιώργος Κούτος

Η βάση του νέου Polo είναι το πλαίσιο MQB της Volkswagen, που επέτρεψε την αύξηση τόσο των εξωτερικών του διαστάσεων (μήκος 4,053 μέτρα) όσο και του μεταξονίου (κατά 94 χιλιοστά στα 2,564 μέτρα). Tο τελευταίο επιδρά ιδιαίτερα θετικά στους χώρους στο εσωτερικό, που είναι από τους πλέον μεγάλους της κατηγορίας, θυμίζοντας μεγαλύτερο μοντέλο. Κάτι που ισχύει και για το πορτμπαγκάζ των τουλάχιστον 355 λίτρων.

Ταυτόχρονα το εσωτερικό του νέου Polo, όπως έχουμε αναφέρει και άλλη φορά, είναι μοντέρνο, νεανικό και high tech, ενώ το παρόν μπορεί να δώσει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display), στοιχείο που είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην  κατηγορία. Ταυτόχρονα το νέο Polo είναι και το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιεί την ακόμα πιο εξελιγμένη 2η γενιά του Active Info Display, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ 3 διαθέσιμων διαρθρώσεών του.  

Τρία είναι και τα διαθέσιμα συστήματα infotainment, τα Composition Colour (6,5 ιντσών), Composition Media και Discover Media, με το τελευταίο να διαθέτει και πλοήγηση, ενώ το μέγεθος και των δύο είναι 8 ίντσες.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!