ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Το νέο Suzuki Jimny είναι και πάλι ένα κλασικό τζιπ με γωνιώδες αμάξωμα

Αυτοκίνητο: Το νέο Suzuki Jimny είναι και πάλι ένα κλασικό τζιπ με γωνιώδες αμάξωμα

Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες η Suzuki προχωρά στην αντικατάσταση του πλέον παραδοσιακού SUV της, του Jimny. Η νέα του γενιά αποκαλύφθηκε στην ιστοσελίδα της μάρκας, ενώ θα ακολουθήσει η επίσημη πρεμιέρα του στις 5 Ιουλίου και η παρουσία του στην έκθεση του Τόκιο τον Οκτώβριο.

Όπως και ο αειθαλής προκάτοχός του έτσι και το νέο Jimny θα παραμείνει ένα κλασικό, σκληροτράχηλο SUV, με ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας για μεγαλύτερη αντοχή στη σκληρή χρήση. Παράλληλα, όπως φαίνεται και από τις πρώτες επίσημες εικόνες του, διατηρεί στο ακέραιο το παραδοσιακό του στυλ με τις πολλές και έντονες ακμές και γωνίες και με την παντελή απουσία καμπύλων.

Μαζί με το νέο G-Wagen της Mercedes το καινούργιο Jimny, που κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί και μικρογραφία του, είναι από τα ελάχιστα τετρακίνητα παλαιάς κοπής. Οπτικά και τεχνολογικά, μιας και το μικρό Suzuki, που από πλευράς διαστάσεων έχει πάντως μεγαλώσει -το ακριβές μήκος και το μεταξόνιό του θα τα μάθουμε στην πορεία- θα έχει και πάλι κατ’ επιλογή τετρακίνηση και κοντές σχέσεις. Οι οποίες μαζί με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τους κοντούς προβόλους και το χαμηλό βάρος του εξασφαλίζουν εξαιρετικές δυνατότητες πέρα από την άσφαλτο.

Η πιο σύγχρονη προσέγγιση πάντως εκφράζεται μέσω της δυνατότητες ύπαρξης διχρωμίας για το αμάξωμά του, αλλά και από τον εκσυγχρονισμό του εσωτερικού του.

Που πλέον έχει σύγχρονη σχεδίαση, σαφώς καλύτερη εργονομία, πιο προσεγμένη ποιότητα και βέβαια ένα εξελιγμένο σύστημα infotainment με οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Από κει και πέρα θα υπάρχουν δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που ενδεχόμενα θα περιλαμβάνουν και cruise control. Όσο για τους χώρους, που ήταν πάντα η αχίλλειος πτέρνα του μικρού Suzuki, αναμένεται να είναι καλύτεροι.

Μπορεί οι διαθέσιμοι κινητήρες να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.200 κυβικών της Suzuki στη βάση και ως πιο ισχυρή επιλογή ο τρικύλινδρος turbo 1.0 Boosterjet.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ