Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και κάποια στοιχεία για το πρωτότυπο της iNext που θα παρουσιάσει στην έκθεση στο Παρίσι και στο ενδιάμεσο θα το εμφανίσει σε τέσσερις μεγαλουπόλεις -Μόναχο, Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Πεκίνο-που βρίσκονται σε τρεις διαφορετικές ηπείρους μέσα σε 5 μέρες σε συνεργασία με τη Lufthansa.

Διαβάστε επίσης

To iNext είναι ο προπομπός ενός μοντέλου παραγωγής που αναμένεται το 2021 και θα αποτελεί, μαζί με το iX3 που θα έχει παρουσιαστεί ένα χρόνο νωρίτερα, εκπρόσωπο της νέας γενιά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW. Ταυτόχρονα αποτελεί και την καταρχήν προσέγγιση της εταιρείας στα αυτόνομα οχήματα, καθώς το concept είναι αυτόνομο επιπέδου 4. Δηλαδή το σύστημα μπορεί να αναλάβει τα πάντα ή ο οδηγός, αν θέλει, να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, έχοντας φυσικά την υποστήριξη μιας σειράς συστημάτων υποβοήθησης. Φυσικά θα υπάρχει και η δυνατότητα φωνητικών εντολών, οι οποίες θα ενεργοποιούνται με το Hey BMW.

Το, ας το πούμε, πρόγραμμα λειτουργίας στο οποίο μετέχει ο οδηγός η BMW το ονομάζει Boost, ενώ το πλήρως αυτόνομο Ease. Στο τελευταίο το τιμόνι μαζεύεται, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τα πεντάλ, προκειμένου ο χώρος στο εσωτερικό να γίνει ακόμα πιο άνετος για τους επιβάτες. Συνολικά πάντως έχει ένα έντονο στυλ Lounge, με την κεντρική κονσόλα από ξύλο να αποτελεί στοιχείο αναφοράς, ενώ κατά τα άλλα υπάρχουν δύο οθόνες που παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι οποίες στην πορεία θα μπορούσαν και να εκλείψουν, εφόσον θα μπορεί να γίνει προβολή των δεδομένων αλλά και των απαραίτητων χειριστηρίων σε κάποια από τις επιφάνειες του εσωτερικού. Φυσικά το iNext είναι πλήρως διασυνδεδεμένο ανά πάσα στιγμή.

Επιπλέον χαρακτηριστικό της σχεδίασής του είναι η απουσία μεσαίας κολώνας και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά ώστε να διευκολύνεται όσο το δυνατόν περισσότερο η είσοδος και η έξοδος.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η νέα διαμόρφωση της κλασικής μάσκας των BMW, μιας και εδώ τα δύο «νεφρά» είναι ουσιαστικά ενωμένα. Αυτό θα αποτελεί ένα από τα σημεία αναγνώρισης των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας σε σχέση με τα συμβατικά. Η μάσκα αυτή καθαυτή είναι κυριολεκτικά τεράστια και κλειστή, μιας και ως ηλεκτρικό το iNext έχει πολύ μικρότερες ανάγκες ψύξης και αποτελεί τη βάση τοποθέτησης των πάμπολλων αισθητήρων που απαιτούνται.

Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!

Διαβάστε επίσης

BMW M2, M4 και M5: Μ όπως μέγιστη ισχύς και ευχαρίστηση

Αυτοκίνητο: H υβριδική Ferrari με κινητήρα V8 έρχεται μέσα στο 2019

Αυτοκίνητο: Η καινούργια Bentley Bentayga Speed δεν σταματά στα 300 (χλμ./ ώρα)

Θα μπορέσει η Aliferi, που θα έχει μέχρι και ηλεκτρική έκδοση, να σώσει τη Maserati;