Μπορεί όταν αναφερόμαστε στα πιο σύγχρονα μοντέλα της VW η πρώτη σκέψη να είναι το Golf, όμως εξίσου σημαντικό ρόλο στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας παίζει και το Passat. Το οποίο βρίσκεται ανελλιπώς στη γκάμα της εδώ και 46 ολόκληρα χρόνια (από το 1973), μέσα στην άνοιξη θα ξεπεράσει τον αριθμό ορόσημο των 30 εκατομμυρίων μονάδων και έχει φτάσει αισίως στην 8η γενιά του.

Η οποία περνά, σε όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων της (λιμουζίνα, στέισον και Alltrack) στη δεύτερή της φάση, μιας και στις αρχές Μαρτίου και στην έκθεση της Γενεύης θα παρουσιαστεί η ανανεωμένη εκδοχή του μεσαίου VW. Με μικρές, όπως άλλωστε συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις αισθητικές διαφοροποιήσεις -οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στους προφυλακτήρες και τα φώτα, μαζί με νέας σχεδίασης ζάντες και καινούργια χρώματα.

Ανάλογη λογική έχει ακολουθηθεί και στο εσωτερικό, όπου επανασχεδιασμένος είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 11,5 ιντσών, ενώ η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό έχει μέγεθος που εξαρτάται από το επίπεδο εξοπλισμού και κυμαίνεται από 6,5 έως και 9,5 ίντσες.

Ο τομέας στον οποίο οι μηχανικοί της VW έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο facelift του Passat είναι το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Έτσι και χάρη στην ενσωματωμένη SIM το ανανεωμένο και αναβαθμισμένο μεσαίο VW είναι διαρκώς online και μάλιστα χωρίς κόστος για τον κάτοχό του. Χρεώσεις προκύπτουν αν χρησιμοποιηθούν επιπλέον υπηρεσίες, όπως π.χ. streaming.

Ταυτόχρονα στην εμπλουτισμένη γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνεται και το Travel Assist που εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Passat. Πρόκειται για ένα αυτόνομο σύστημα 2ου επιπέδου που έχει τη δυνατότητα λειτουργίας από τα 0 έως και τα 210 χλμ./ ώρα. Καινούργιο σύστημα είναι και το Emergency Steering Assist, που αυξάνει την ασφάλεια στις τυχόν μανούβρες αποφυγής εμποδίων με στοχευμένη ενεργοποίηση των φρένων. Επίσης με το WeConnect το ρόλο του συμβατικού κλειδιού μπορεί να τον αναλάβει ένα smartphone.

O εισαγωγικός κινητήρας βενζίνης και του ανανεωμένου Passat θα είναι ο 1.5 TSI των 150 ίππων, ενώ ο μεγαλύτερος 2.0 TSI θα είναι διαθέσιμος είτε με 190 είτε με 272 ίππους. Δύο εκδόσεις, με 190 και 235 ίππους, έχει και ο 2.0 TDI, ενώ στη βάση των diesel υπάρχει ο 1.600 των 120 ίππων. To plug-in υβριδικό Passat GTE στο οποίο ο γνωστός 1.4 TSI συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και αποδίδουν μαζί 218 ίππους θα έχει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία 13 kWh, η οποία του επιτρέπει να κινηθεί καθαρά ηλεκτρικά για έως και 55 χιλιόμετρα.

Οι πωλήσεις το ανανεωμένου VW Passat αναμένεται να ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!