Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Jeep διοργανώνει στη Moab της Utah, από τις 13 έως και τις 21 Απριλίου ο Moab Eastern Safari. Όπου συγκεντρώνονται φανατικοί οπαδοί της και η ίδια παρουσιάζει ενδιαφέροντα πρωτότυπα. Κάποια από τα οποία στο μέλλον θα βρουν με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο το δρόμο προς την παραγωγή.

Στη φετινή διοργάνωση την τιμητική του λογικά έχει το Gladiator, το πικάπ που προστέθηκε μετά από πολλά χρόνια και πάλι στη γκάμα, με αποτέλεσμα η Jeep να παρουσιάσει συνολικά 6 πρωτότυπά του. Με διαφορετικό χαρακτήρα και με τη βοήθεια της Mopar, ενώ τουλάχιστον τα πέντε από αυτά δείχνουν σαν να μπορούσαν να κατασκευαστούν αύριο. Ο κινητήρας σε όλα είναι ο V6 των 3.600 κυβικών της μάρκας.

Ένα από αυτά είναι σίγουρα το Jeep J6, που είναι το Gladiator με μόνη καμπίνα, που παραπέμπει στο στυλ των πικάπ της εταιρείας στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Η καρότσα του είναι 305 χιλιοστά μεγαλύτερη από αυτή της στάνταρ έκδοσης, με το μεταξόνιό του όμως να είναι το μικρότερο του Wrangler JL, που το καθιστά πιο ευέλικτο. Όσο για το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα είναι μια άμεση αναφορά στο Jeep Honcho του 1978.

Το Wayout προορίζεται για τη μεγάλη απόδραση, μιας και στην οροφή του και πάνω από την καρότσα έχει προσαρμοστεί μια αναδιπλούμενη σκηνή η οποία μπορεί να φιλοξενήσει δύο ενήλικες. Στην οποία υπάρχει πρόσβαση μέσω μιας πλευρικής σκάλας. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει ένας ισχυρός εργάτης της Warn καθώς και σημαντικά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.

Το JT Scrambler είναι η ρετρό έκδοση του Gladiator, καθώς υιοθετεί τα χρώματα του Cj Scrambler και διαθέτει πολλά αξεσουάρ της Mopar. Σε συνδυασμό με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και εξαιρετικές off road δυνατότητες.

Το Flatbill με τη σειρά του είναι σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία σχεδιασμένο για την έρημο και στην καρότσα του μπορεί να μετακινήσει δύο μοτοσυκλέτες κρος. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνει ο πιο μικρός εμπρός προφυλακτήρας, αλλά και η απουσία πόρτας για την καρότσα προκειμένου να μπορούν να χωρέσουν οι μοτοσυκλέτες.

Το χαρακτηριστικό του Gladiator Gravity είναι πως έχουν χρησιμοποιηθεί ήδη έτοιμα αξεσουάρ και στοιχεία Performance και η καρότσα του είναι έτσι διαρρυθμισμένη ώστε να μεταφέρεται με ασφάλεια εξοπλισμός αναρρίχησης. Μεταξύ αυτών και ντουλάπια που ασφαλίζουν. Γνώρισμά του η αντικατάσταση των θυρών από μπάρες, αλλά και τα δερμάτινα καθίσματα Katzkιν που δίνουν το παρόν σχεδόν σε όλα τα πρωτότυπα.

Τέλος το M-715 Five Quarter βασίζεται σε αυτό του 1968 αλλά διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία και το Five Quarter σημαίνει πως είναι 1 ¼ του τόνου. Βασίζεται στο Gladiator SJ και έχει μετατροπές στο πλαίσιο αλλά και το κινητήρα. Έτσι στο εμπρός του μέρος χρησιμοποιείται καθολικά ανθρακόνημα και η καρότσα είναι από αλουμίνιο, ενώ είναι και το μόνο που δεν κινείται από τον V6 που προαναφέραμε αλλά από τον ΗΕΜΙ V8 Hellcrate, ο οποίος αποδίδει 717 ίππους.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!