Μισό αιώνα έπειτα από την προβολή του «The Italian Job» (Ληστεία αλά Ιταλικά) το ειδικό τμήμα Polo Storico της Lamborghini ολοκλήρωσε την αναπαλαίωση και πιστοποίησε τη γνησιότητα της Miura με αριθμό πλαισίου #3586.

Στην ταινία υπάρχει μια σκηνή καταδίωξης και μέσα στο τούνελ του Great St. Bernard Pass (πέρασμα του Αγίου Βερνάρδου) στις Άλπεις η πορτοκαλί Miura συγκρούεται και πιάνει φωτιά. Στη συνέχεια η Μαφία την πετά στο γκρεμό με έναν φορτωτή -με τον οποίο μάλλον είχε συγκρουστεί.

Αυτό που έγινε στην πορεία γνωστό είναι πως για τα γυρίσματα υπήρχαν δύο Miura. Αυτή που αναπαλαιώθηκε και μια σε αχρηστία η οποία είχε παραχωρηθεί από τη Lamborghini στην Paramount Pictures και ήταν αυτή που έριξαν στο γκρεμό.

Ο οδηγός Enzo Moruzzi, που τότε ήταν υπεύθυνος για τις μεταφορές ακριβών αυτοκινήτων θυμάται χαρακτηριστικά: «Υπήρχε μια Miura που είχε βγει μόλις από την παραγωγή και είχε το ίδιο χρώμα με την καταστραμμένη. Το μόνο που μας ανησυχούσε ήταν τα λευκά της καθίσματα και για αυτό τα αλλάξαμε με μαύρα. Αυτά που δεν έβγαιναν ήταν τα πίσω προσκέφαλα που έμειναν λευκά όπως φαίνεται και στην ταινία».  

Η κανονική Miura P400 της ταινίας επέστρεψε στο εργοστάσιο, ετοιμάστηκε και πωλήθηκε σε έναν έμπορο από τη Ρώμη, ο οποίος τη μεταβίβασε σε έναν άγνωστο ιδιοκτήτη. Το 2005 και αφού είχε αλλάξει μερικές φορές χέρια αγοράστηκε από το Norbetto Ferretti της ομώνυμης εταιρείας κατασκευής γιοτ αλλά και γιού του πρώτου εμπόρου που την είχε πάρει μετά τα γυρίσματα!

Η Miura P400 αγοράστηκε πέρυσι από τον Fritz Kaiser, έναν συλλέκτη από το Λιχτενστάιν και ιδρυτή του «The Classic Car Trust», ενώ το Polo Storico, το τμήμα αναπαλαίωσης ιστορικών Lamborghini, την έκανε να λάμπει σαν καινούργια, όπως αποδεικνύουν οι φωτογραφίες.

Διαβάστε επίσης